|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Korleis vurderer du motstanden mot å ha "SV" på bilskilt? | |||
| Dette er heilt klårt ein barnsleg reaksjon. |
|
105 | 76,09% |
| Dette er er på greinsa til å vera ein barnsleg reaksjon. |
|
10 | 7,25% |
| Har litt forståing for reaksjonen, men ville ikkje brydd meg sjølve. |
|
8 | 5,80% |
| Dette er heilt klårt ein rimeleg reaksjon. |
|
8 | 5,80% |
| Samma søren/Uinteressant/Dustepoll |
|
7 | 5,07% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Forelska
|
Sosialistiske bilnummer?Folk på den politiske høgresida tykjer visst det der for drygt å køyra rundt med "SV" på bilskilta sine.
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sosialistiske bilnummer?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Sosialistiske bilnummer?Det blir for dumt.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Tja … Jeg hadde hevet minst et øyenbryn hvis jeg måtte kjørt rundt med FRP-nummer på min bil, så jeg kan skjønne at ihuga høyrefolk ofrer det en tanke. Fra det og til å faktisk velge å gjøre noe aktivt for å unngå det, er det er stykke igjen hos meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sosialistiske bilnummer?Jeg som har VF må kanskje vurdere å melde meg inn i Venstres forbund ellerno?
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Uff |
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Da jeg leste dette i morges så ble jeg rett og slett forbauset over at det finnes folk som reflekterer over bokstavene på bilskiltet på den måten. Det har aldri slått meg at bilnummer er noe annet enn ... bilnummer.
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Ja, altså det blir ikke aktuelt at jeg kjøper bil før vi er over på SW i det minste.
|
|
|
#16 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?Duster. De som ikke vil ha sv-nummer, altså.
|
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sosialistiske bilnummer?Om man må være Sv-er for å kjøre med SV-skilter. Hva da med meg som har KT-skilter? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sosialistiske bilnummer?...og jeg har kjørt rundt i brummende p-piller (PP) i straks 10 år!
|
![]() |
|
|