|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Er det fortsatt Asko sin XXL som er å anbefale eller? |
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Jeg ville ha den fra Asko, men mannen nekta. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Mener jeg har vært borti en som tar 17 kuverter også jeg, men mulig jeg har drømt? Er 16 det meste man får? Ikke for det - det er jo 4 mer enn vi har nå, for den tar vel bare 12. |
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Det kan godt hende altså, men i de butikkene vi var innom var det ASKO sin som var størst, og jeg er nesten sikker på at det var 16 kuverter. Men den hadde noen snedige løsninger inni som jeg hadde veldig lyst på, men mannen satt foten ned, og siden det var han som betalte måtte jeg visst gi meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Lucky me, denne gangen er det jeg som betaler, så da bestemmer jeg |
|
|
|
#6 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Alle som skal ha oppvaskmaskin må kjøpe ASKO. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Asko sin xxl skal ta 17 kuverter. Vi kjøpte modellen under som tar 16 fordi vi hadde ikke plass i høyden til xxl. Lastehøyden i nedre kurv er større i modellen med 16 kuvert, men fortsatt ikke høy nok til våre middagstallerkner.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Er det stor forskjell i høyden på den som tar 16 og den som tar 17 kuverter da? Vi har jo helt vanlig standard kjøkkeninnredning - går det ikke da? |
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Vi har Asko XXL, og jeg må bare si at den er så tragisk dårlig! Plassmessig er det jo en drøm, men den bruker alt for lang tid. 2t 40 min for en vask er ikke bra. Og så sliter vi med å få den til å vaske rent. Vi har hatt service på den, og de sa at vi ikke kunne bruke økonomiprogram for da ble det ikke rent. Så at det tok lang tid måtte vi bare akseptere. Great. Jeg har hatt Asko før, og den var vi veldig fornøyde med. Så det var jo derfor vi kjøpte det igjen. Jeg vet ikke om det er XXL-varianten som gjør den så dårlig, men jeg anbefaler den nå ikke til noen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?
4 cm (35 i XL, 39 i XXL). Det er forskjellen på om bakeplater fra IKEA-komfyrer går inn eller ikke (de er 37 cm).
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Da skal jeg måle. Og bakeplater hadde jo vært luksus å få inn |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Det ser ut som om det går! Jah! |
|
|
|
#14 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?Jeg kjøpte min her: http://www.elsparhvitevarer.com/
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Schvææær oppvaskmaskin - hvilken?39cm er hvis du tar ut kurven i midten ellers er det 32,5cm.
|
![]() |
|
|