|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zara.comNoen som vet hvor klærne blir sendt fra om man handler fra Zara.com ? Eldste jenta ønsker seg en bukse derfra, men lurer på om det kommer toll&tull i tillegg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Zara.comIngen som vet ? Hm...kanskje bare ta sjansen og bestille den buksa da... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Zara.comKommer den fra det store utland og koster over 200 må du regne med både toll og mva. Bruk internettkalkulatoren på toll.no for å finne ca eksakt beløp. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Zara.com
Jupp, hadde gjerne gjort det, men er mer eller mindre sengeliggende med prolaps og operasjon er satt til mai....og så er det helt med ro i 6-8 uker (altså, ingen Oslo-shopping), og innen jeg kommer meg til butikken har de vel ikke akkurat den buksa hun har forelsket seg i, tipper jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Zara.comKan du ikke sende dem en mail og høre hvor de sender fra? Jeg har hørt at de sender fra Norge (isåfall fungerer det jo på samme måte som f.eks H&M), men er ikke sikker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Zara.com
God idè, ja :-) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Zara.comJeg er ganske sikker på at man slipper toll, at det er likt som med H&M.
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Zara.comJeg tror ikke det blir gebyr nei. Jeg endte med å bestille jakke til storebror nå og valgte å plukke det opp i butikken her i byen. Ingen frakt og mva var jo lagt til på siden.
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Zara.comHer er svaret jeg fikk fra Zara: |
|
|
|