|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Temperatur i Tyrkia i høstferienMannen min vil til Bodrum i begynnelsen av oktober. Hvordan er klimaet på den tiden? Trodde man måtte til Egypt eller Kanariøyene for å få litt varme? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienDet høres jo lovende ut! Vi var nettopp på Kanariøyene og skal til Hellas i juli, så det blir jo litt mye, men vi er glade i å reise. Hvis det i tillegg er litt varmt der da, så høres det perfekt ut. Jeg tror nok at Tyrkia er vakkert (aldri vært der), men jeg har hatt prinsipielle grunner til ikke å dra dit. Men det frister litt likevel... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienTyrkia er veldig ok det, men det blir ganske brunsvidd utover sensommeren. Vesentlig penere tidligere på sommeren.
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienJeg har bare vært der en gang, det var på det varmeste. Men jeg var en høstferie på fastlandet i Spania og det var veldig deilig. Og jeg kan ikke tenke meg at Tyrkia er noe verre - men det kan jo være at noen VET da...
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienJeg sjekket kartet nå. Jeg trodde det lå langt ned mot Kypros, men det ligger jo nesten i Kykladene. Hm. Der er det vel ikke så varmt. Men på hotellsidene står det at snitt-tempen i oktober er 24 grader. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienHvis noen andre har erfaringer med Bodrum/ Bitez, så blir jeg glad for å få høre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienNoen venner av oss var i Tyrkia (side) i september/okt i fjor. Siste uka i sept var det godt og varmt. Første uka i oktober var det noe kaldere, ca 22 sa de da.
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Temperatur i Tyrkia i høstferienJeg ble helt overrasket for jeg har aldri vært i syden (utenom KAnariøyene) på den tiden før, men vi var i SIDE sist høstferie. På NAZAR sitt anlegg.
|
|
![]() |
|
|