|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hva er dette for en lyd?Nå begynner jeg å lure på om jeg er sprø.
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Dårlig batteri på røykvarsler, alarm el?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Hender seg en leke gir fra seg lyder uten at noen leker med den, kan være at batteriet holder på å gå eller noe..?
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Ingen med digital klokke her, og ingen leker i gangen. Jeg tror ikke jeg våkner av lyden, for den var ikke høy, men det hørtes når det er stille i huset. Jeg kommer til å ligge og lytte.
![]() |
#7 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Stemmer i forslaget om lav batterikapasitet på en røykvarsler. Spent på hva det er, håper du finner ut av det før du skal legge deg!
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Kan jo være mellomste sin mobil. Den er ganske ny, så jeg er ikke sikker om jeg har hørt lyden den gir ved lavt batteri. men jeg vet ikke hvor den er. Tør ikke ringe til den i tilfelle den er på rommet hennes. Jeg får lete litt til. Hun er jo en rotekopp, så gud vet hvor mobilen ligger...
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Det er ikke dårlig kontakt i laderen til mobilen da? Min mobil lager sånne rare lyder hvis jeg har satt laderen litt skjeivt eller det er dårlig kontakt, da maser den veldig. Kan det være det?
![]() |
#10 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: hva er dette for en lyd?Hvis det bare piper en gang i timen på ca samme tid, så er det noe som har klokke i seg. Mobil, PC, DS, armbåndsur el.l.
![]() |
#11 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er dette for en lyd?AHA
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er dette for en lyd?Da var mysteriet løst.
![]() |
|
|