Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrekkens soverom, er det håp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-11, 18:30   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skrekkens soverom, er det håp?

Etter mye grubling velger jeg å dele vårt grusomme soverom med dere.
I sterk kontrast til de fleste nyoppussede og shinede rom flesteparten av dere legger ut her, kan man trygt si.
Hvorfor det ser ut som det gjør:
Da vi flytta hit med en fireåring, en toåring, og tvillinger på 3 måneder, ble alle overflater freshet opp sånn helt minimalt.
Dette rommet hadde flere lag gammel tapet som ble malt. I tillegg til belegg spikret fast på gulvet. Under var det gråmalt plank.
Vi har rotert litt om på soverommene, og rommet ble malt enda en gang i en lys blåfarge.

Enda senere byttet vi om på soverom igjen, slik at jeg og mannen nå sover på dette rommet.
Så i fjor ved nyttårstider fikk jeg et infall av energi da jeg stakk innom nærmeste fargehandler, og bare skulle ha noe småtteri.
Plutselig hadde jeg kjøpt tapet til hele rommet vårt, og sydet av inspirasjon og oppusssingsglød.
Den dabbet fort av. Flere lag med maling, flere lag med tapet som satt vekselvis steinhardt eller var helt løs. Under var det 60 år gamle sponplater, porøse og tørre. Da jeg var halvveis, så jeg at veggene kom til å være ubrukelige. De var fluffy, fulle av hakk, riper, sparklede skjøter og annen elendighet. Mannen anså prosjektet som håpløst, og var ikke interessert i å hjelpe til. Så alt stoppet opp.
Og så gikk månedene, da.... Og så et år.
Jeg slet med overbelastede muskler mesteparten av fjoråret, og mannen jobbet stort sett borte, så det var hverken tid eller energi til å gjøre stort.
I tillegg var vi veldig uenige om hva som skulle gjøres.
Han ville slenge opp ferdigmalte panelplater. Jeg ville ikke ha panelplater på et helt soverom, og ville heller ha glatte vegger.

Nå kommer babyen vår om to måneder, og mannen påstår at hvis jeg handler inn det som trengs (dvs, det jeg vil ha), skal han gjøre ferdig rommet før babyen kommer.

Så da er det på tide å få ut fingeren, kanskje. Rommet har morgensol, og er deretter ganske mørkt resten av dagen. Skråvegg/tak gjør mye vanskelig. Vi er helt nødt til å ha våre klær og eldstebarnets klær der. Hvor babyen skal ha klærne sine orker jeg ikke engang å tenke på... Og hva skal vi gjøre med veggene? Det beste er vel å rive ned de gamle ekle sponplatene. Og så hva? Gipsplater, er de enkle å få opp? Hva med nye sponplater? Hva er best?
Og så, da? Tapet? Eller sparkle og male i stedet?
Gulvet.... Parkett? Lys type, tenker jeg. Vi bør holde budsjettet lavt, da det er nok andre ting som prioriteres nå på innspurten av graviditeten.

Jeg trenger rett og slett interiør-krisehjelp. La det flomme over av kreative ideer til både innredning og valg av vegger/gulv/farger osv.

Så, her er FP`s styggeste soverom:







*Går og skammer seg*

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:20   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Enig med mannen din, jeg.
Hvorfor vil du ikke ha panel/ferdigmalt panel? Gjør det så enkelt som mulig, ser ut som at du har mer enn nok å henge fingrene i nå og en god del år fremover også...
Jeg ville valgt ferdigmalt panel i en lys farge.

Ser ut som at du har en nesten umulig jobb å sparkle vegger som er behandlet så mange ganger.. du må jo sikkert helsparkle alle vegger og det er slett ikke sikkert det blir bra i det hele tatt med maling over..
Legg heller på 6mm gipsplater over og sparkle skjøter og spikerslag og legg på strie eller tapet.
Hvis du skal male; velg Jotun Sense, den har ikke noen skadelige avgasser.
Lykke til med oppussingen. Håper du vil vise etterbilder.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:24   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Ferdigmalte panelplater. Shmokk, shmokk.
Vanlig panel i taket, fiks ferdig.

Om dere må på med plater utenpå uansett så sparer dere mye jobb med å gjøre det slik.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:32   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Panelplater.
Umalte, så kan du male i fargen du selv ønsker og hvis mannen gidder male.
Hvis ikke; ferdigmalte.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:48   #5
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Neeei, dere må jo ikke være enige med HAN!




Jeg er enig i at det ville vært lettvint og kjapt med ferdigmalte plater, men jeg synes sånne plater allerede nå er litt oppbrukt.
Hadde det vært opp til mannen hadde han brukt sånne plater over absolutt hele huset! (vi har litt samme problematikk i stue og gang, ujamne/skadede vegger som vil være et H å få gjort noe med uten å bytte dem ut eller legge noe over.)
Og vi har dem i yttergangen.

Dessuten er han ikke SÅ handy som han tror (tror jeg)
Hva skal vi gjøre med skrådelen av rommet? Det har vært en del av veggen tidligere, de hadde tapetsert den, så da malte vi den og kalte det vegg i stedet for tak. Om vi velger sånne plater så må vi jo i såfall ha en list i overgangen der. Redd for at det skal bli stygt. (men jeg ser jo at det ikke kan bli værre enn det er, da)

Hvis jeg skal se litt nøyere på disse platene, -de kommer jo i forskjellige mønstertyper. Hvilken type er finest synes dere? Vi har den som heter perlestaff i gangen fra før.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:53   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Vi har skygge og jeg synes de er finest.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:54   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Vi skal bygge opp et rom fra bunnen av nå (bortsett fra taket, som bare skal males), og da blir det ferdigmalte panelplater. Kostemalte Huntonit-plater ser slett ikke verst ut, altså! Nå er jeg glad i panel, om man ikke er det, så er det ikke voldsomt mye jobb å legge nye sponplater heller, men tapetsering kan være litt mer plundrete. Vi har gjort det i stue og spisestue her da vi delte av rommene, og det blei veldig bra. Platene må sparkles og pusses i skjøtene og så må alt grunnes før tapeten kan legges, så sånn sett er det litt jobb, men det gikk ganske radig. Mannen nekter imidlertid å lage fondvegg med tapet på barnerommet, han var ikke særlig blid på den ene tapeten … Tynn papirtapet med lang mønsterrapport var visst ikke det helt store.

Biltema selger forresten tapetseringsbord i papp til 89 kroner, det letter jobben litt.

Taket hadde jeg panelt uavhengig av hvordan veggene blir, jeg synes panel er finest i skråtak.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:15   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.482
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Personlig foretrekker jeg sponplater på vegg, de tåler mer enn både huntonittplater og gips, og man kan gjøre hva man vil med de. De kan males, tapetseres, henges opp bilder på. Hadde jeg hatt penger til det ville jeg ha fått en plassbygd garderobe. (bildet er lånt fra denne siden)

Gulvet hadde jeg rett og slett malt. Gulvet på et soverom er ikke viktig synes jeg. Det kan godt være kaldt og hustrig.
Taket er jeg usikker på ... Jeg tror jeg hadde gått for glatt hvitt tak.

Jeg ville ha hatt lyse farger. Det er på vei ut (eller rettere sagt: Det er ut), men rommet er såpass lite at for meg hadde effekten av lyse farger veid opp for trenden (men lett for meg å snakke - jeg har hele huset lyst. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:18   #9
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.482
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

NB! Brukte du forresten steamer (litt usikker på benevenelsen) for å fjerne tapeten?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:22   #10
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

http://www.arbor.no/produkter/vegg/a...te-veggplater/

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:23   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Ville satt opp ferdigmalte panelplater, uten tvil, i en lys farge.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:23   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Mal gulvet, nye sponplater på veggene, sparkle skjøtene, mal. Så kan du heller tapetsere senere, hvis du vil.

Glatt, hvitmalt gips i taket. Blir så fint, atte!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:33   #13
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Hva med å bruke den lave veggen til kleshyller?
Går det an å snu senga? Sette den inntil en vegg?

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:34   #14
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

NB! Brukte du forresten steamer (litt usikker på benevenelsen) for å fjerne tapeten?

Nei. Over store områder var tapeten helt løs, så jeg trodde at dette skulle gå så fint. Jeg klasket på en klut med glovarmt vann på de verste stedene, og det hjalp litt. Men uansett hadde det ikke blitt bra, sponplatene er kjempetørre og støvete, det er hakk i dem etter bruk, skjøtene er veldig stygge og så videre og videre.
Plassbygd garderobe hadde definitivt vært noe, det er sikkert og visst.
Det var et hjemmelaget garderobeskap der som vi rev, fordi det var bare ett enkelt og med kun en hylleplate. Og inni skapet hadde de tapetsert på pipa, det måtte vekk. (inntil garderobeskapet er det mur der pipa går opp)
Jeg kan klare å skvise et par av trådkurvene inn på et kott, men vi er stort sett nødt til å ha klærne våre på soverommet.

Jeg har lyst til å legge noe på gulvet. Det er gammeldags, smal plank, og med såpass med sprekker imellom at jeg føler det samler seg støv og rusk nedi. Det er likt gulv over det meste av huset, men det er lagt noe over de fleste steder. Jeg liker slette gulv som er enkle å rengjøre.
Vi brukte litt penger på å slipe ned gulvet i stuene, hvitbeise og lakke det første året vi bodde her. Det holdt kjempedårlig, og var et mareritt å vaske.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:37   #15
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Hva med å bruke den lave veggen til kleshyller?
Går det an å snu senga? Sette den inntil en vegg?

Litt usikker på hvordan du mener kleshyllene skal være. Tenker du om vi bygger noe selv?
Senga kan jo stå annerledes. Vi har hatt den under vinduet og inntil veggen der garderobeskapet står nå.
Jeg må jo få plass til ei sprinkelseng om ikke lenge, så vi må uansett flytte litt på ting.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:45   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.482
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jeg har lyst til å legge noe på gulvet. Det er gammeldags, smal plank, og med såpass med sprekker imellom at jeg føler det samler seg støv og rusk nedi. Det er likt gulv over det meste av huset, men det er lagt noe over de fleste steder. Jeg liker slette gulv som er enkle å rengjøre.

Enig i at glatte gulv er det beste. Vi har malt plank i spisestue og stue og det er ikke bra. Gulvet er i tillegg veldig bløtt så det minste kakk gir merker. Men som sagt på et soverom er det lite slitasje. Gulvbelegg er også veldig enkelt og greit. På et soverom kan du kjøpe et billig belegg + at deres rom ser lite nok ut til å slippe skøyter (får gulvbelegg i 4 m bredde)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:58   #17
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Lakkert kryssfinér er rålekkert synes jeg. Som til høyre på bildet nedenfor.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:02   #18
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Jeg hadde nok i dette tilfellet valgt ferdigmalt panel, selv om det ikke er min favoritt heller sånn egentlig. MEN, jeg hadde prioritert skikkelige skap som over her, og da hadde resten fått blitt greit nok. Velg en lys farge, da rommet er trangt nok som det er - så kan du forandre looken ved å velge forskjellig type sengetøy. Senga er uansett størstedelen av rommet. Det viktige med dette rommet er at dere utnytter plassen til oppbevaring.

En som nevnte å sette opp hyller på den lave veggen - men det tror det blir trangt om plassen til. Senga kommer rett inntil, så da blir det ikke lett å komme til.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:22   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Jeg raser mot strømmen og foreslår sponplater, glatt strie og så maling i den fargen du måtte ønske. Jeg hadde gått for hvitt, men det er meg da.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:25   #20
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrekkens soverom, er det håp?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.arbor.no/produkter/vegg/a...te-veggplater/

Sjekk side 5 i brosjyren som ligger lenket inn herfra, jeg synes disse passet godt til gulvet deres, og ikke så "oppbrukte" som panel heller.
Med baby så nærme er det også en kjempefordel med ferdigmalte plater som har hatt god tid til å dampe fra seg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no