|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fartsfantom
|
Spisesteder i LondonDette har sikkert vært mange tråder om før, men jeg er en smule lat så derfor lager jeg en egen tråd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spisesteder i LondonVi hadde et fantastisk måltid på en restaurant som het Bali Bali i nærheten av teaterdistriktet. Trangt, smekkfullt og fantastisk mat (er noen år siden altså, men jeg drømmer meg tilbake). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spisesteder i LondonRestaurantkjeden Wagamama har enkle og rimelige nudler, smaker helt ok, passe for en rask lunsjpause.
|
|
|
#4 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spisesteder i LondonDette hadde jeg virkelig ikke ofret en tanke. London flyter over av spisesteder med både god og rimelig mat, og hvor det er nix problem å ha med de søte små. Rainforrest café på Piccadilly circus er stas for ungene, så det kan jo kanskje være en idé. Mest for opplevelsens skyld, for maten er sånn midt på treet. Ellers ramler vi bare innom noe som ser passende ut i forhold til hvor vi er og hva vi har lyst på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spisesteder i LondonWetherspoon, kjempebillig og god mat! |
|