Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefal meg en bok

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 19:08   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en bok

Jeg har kommet litt ut av det med å lese bøker i det siste. Nå har jeg veldig lyst til å lese en ordentlig god en, av det slaget som man ikke kan legge fra seg. Noen forslag?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:20   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har kommet litt ut av det med å lese bøker i det siste. Nå har jeg veldig lyst til å lese en ordentlig god en, av det slaget som man ikke kan legge fra seg. Noen forslag?

Ikke av nyeste sorten, men jeg har akkurat lest The Kite Runner som var helt fantastisk!!!

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:42   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Nå vet jeg ikke helt hva du liker, men jeg ble iallefall veldig oppslukt da jeg leste "Ines, jeg elsker deg". Den siste til Isabel Allende. Litt mange grufulle detaljer, men herremin som jeg fenges av det hun skriver.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:37   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Om du vil ha en som er virkelig feel-good - uten å være klissete og patetisk (ikke chick-litt) skal du prøve Miraklene i Santo Fico. Den er lun, varm og underholdene.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:03   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Vindens skygge var en sånn bok for meg. For hver side jeg bladde om var jeg misunnelig på Rhett som skulle lese den for første gang om litt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:39   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Jeg kan også anbefale de som er nevnt her. Du kan også prøve Andrea D og Gulldronning, perledronning av Margareth Skjelbred.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:53   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Her er noen bøker jeg har lest og likt veldig godt (ingen av dem er veldig lange, og alle er oversatt til norsk, om du foretrekker det):

Mark Haddon: The curious incident of the dog in the night-time
Chaim Potok: My name is Asher Lev
Audrey Niffenegger: The Time Traveller’s Wife
Harper Lee: To Kill A Mockingbird
Khaled Hosseini: The Kite Runner
Frank McCourt: Angela's Ashes (Engelen på det sjuende trinn på norsk)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:57   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Vanære av Coetzee var ikke så verst.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:00   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Jeg har bare lest én Coetzee-bok ("Boyhood" som vi hadde som månedens bok rundt jul), men den fristet absolutt til å utvide bekjentskapet.

Og så ville jeg bare si at det ikke er det at jeg tror at Maximillia ikke greier å lese lange bøker, altså - - det var bare det at hvis man vil "komme i gang" med lesing etter en pause, er det gjerne lettere å komme i gang med en bok som det ikke tar altfor lang tid å lese.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:02   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Nevn noen andre bøker du har likt da, Maximillia - det blir litt lettere å tipse da!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:36   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Har du lest Jette Kaarsbøls Den lukkede bok?
Den er vakker, vakker, vond.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 07:50   #12
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har du lest Jette Kaarsbøls Den lukkede bok?
Den er vakker, vakker, vond.

Ja, MÅ leses! Fantastisk bok som jeg hadde glemt at står i bokhylla. Tror den er klar for runde to.

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 07:53   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Jeg leste nettopp en bok som het "Damekupeen" av Anita Nair. Den var fin og ganske lettlest. Den handler om kvinner i India, og den ga meg et nytt perspektiv.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 08:43   #14
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har du lest Jette Kaarsbøls Den lukkede bok?
Den er vakker, vakker, vond.

Å, ja.

Jeg leser De måske egnede nå (sviktet Pamuk en liten stund ), av Peter Høegh. Men den er mest vond. Og trist. Om barnehjemsbarn på 70-tallet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:00   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Du har rett i at jeg klarer å lese lange bøker Skilpadda, jeg liker som regel lange bøker best. Og det er ikke sånn at jeg ikke har lest bøker på årevis, men i vinter har jeg bare lest et par-tre stykker, og det har vært bøker jeg har lest før og ikke noe nytt. Takk for mange gode forslag, av de som er foreslått her er det vel bare To Kill A Mockingbird, Angela's Ashes og den av Peter Høeg (som jeg ikke husker norsk tittel på) som jeg har lest. Skal sjekke de andre forslagene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:27   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Var det ikke sånn at du leser High Fidelity om og om igjen? Hvis du gjør det så tenker jeg at du kanskje kan like slike bøker som jeg liker.

Liker Du bøkene til Erlend Loe? Måten han skriver på? Doppler og Volvo Lastvagnar anbefales på det sterkeste.

Jeg kjøpte nettopp "Våkner om natten og vil noe annet" av Geir Gulliksen.

Liker den veldig, veldig godt.

Klippet fra Oktober forlag: (Bare det at boken er gitt ut på Oktober bør jo gi den en stjerne i margen )


Aller helst ville forfatteren av denne boken skrevet en kjærlighetsroman, en fortelling om det som skjer etterpå – når alle de som en gang fikk hverandre, begynner å miste hverandre. Isteden har Våkner om natten og vil noe annet blitt en roman om tilfeldigheter og erotiske forviklinger, og om hvordan det kan gå når man ikke skjelner mellom viktig og uviktig. I sitt eget liv, for eksempel. Og kanskje også i andres. Geir Gulliksen skaper et fortettet drama, i et knapt og presist språk - med et skjær av tragisk komikk og en uventet og forunderlig avslutning.

Noen kommentarer:

"En lekker liten tekst … dette er en tekst som fra første til siste side vil glede alle som liker å lese. Originale observasjoner og elegante, tankevekkende formuleringer formelig triller mot en fra boksidene”
KNUT FALDBAKKEN, VG


”en roman som rører og engasjerer … Gulliksen er en formidabel lytter. Og hva mer kan vi ønske oss av en forfatter?”
BENDIK WOLD, KLASSEKAMPEN

”en dyktig språksmed som smir et tydelig og troverdig skille mellom fiksjon og virkelighet … Bildet av en forfatter som er i ferd med å gå i stå, er skarpt og humoristisk tegnet”
STEIN ROLL, ADRESSEAVISEN

”Språket er stramt og knapt, nærmest tørt, noe som understreker de humoristiske innslagene ... et lite drama med tragikomiske skjær”
HANNELORE W. LANGSTRØM, FÆDRELANDSVENNEN ”En leken og mørk komedie som er mer komplisert enn den utgir seg for å være … underholdende og helstøpt … Gulliksen viser hvordan man skal holde leseren fanget”
TERJE HOLTET LARSEN, BERGENS TIDENDE

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:28   #17
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Vindens skygge, som også Scarlett anbefaler, er kjempefin! Du får den på bokkilden til 99 kr.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:34   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Kirsebær: Du har rett i at jeg liker High Fidelity. Men Erlend Loe har jeg ikke sansen for. Geir Gulliksen hørtes interessant ut.

Lurer på om jeg skal starte med Vindens skygge, syns jeg så at moren min hadde den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 10:13   #19
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Har du lest noen bøker av Isabel Allende? Hvis ikke så anbefaler jeg "Åndenes hus" og "Paula" Den første er det laget film av og som fikk flere Oscar. Den filmen er super.
Den siste er ei bok som handler om Isabel,s datter som døde i ung alder.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 10:20   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Menn som hater kvinner - Stieg Larsson Svensk
-saftig krim som jeg ikke klarte å legge fra meg

Markens Grøde- Knut Hamsun
Utrolig å lese denne nå. Humor og koselig god bok.

Lesesirkelen - Elizabeth Noble
- en liten sorg når boken er slutt... http://web3.aftenbladet.no/kultur/bok/article288792.ece

Anne B Ragdes bøker
- om du ikke allerede har lest dem da.

Jan Guillou Bøkene om Arn 1-3
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...2637182&rom=MP

Berglijot Hobaek Haff - Sigbrits bålferd

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no