Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Syns du rapsolje har "nøytral smak"?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-11, 20:06   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Syns du rapsolje har "nøytral smak"?

Jeg ser at det stadig foreslås rapsolje når man skal bruke olje med nøytral smak rundt omkring det ganske internett, og er så satt ut av det, i all den tid jeg syns rapolje har en ganske så gjennomtrengende, og egentlig ganske grufull smak. Vi har til å ha i grøten til Rusket, og den grøten smaker så gresselig at jeg må tørke av leppen med papir etter å ha sjekket temperaturen, ellers brekker jeg meg. Å lage mat, eller grøss og gru kaker med faenskapet kunne ikke ramle meg inn.

Er det mine smaksløker som er på tulltur, eller?

Og nei, oljen er ikke harsk, har testet flere merker og flasker, smaker likke jævlig hver gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.