|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Jeg var på et lite besøk hos ei venninne i går. Vi er ikke så nære, er mennene våre som er best kjent. Da jeg kom, så sto tv'n på full guffe og hun lot den bare stå slik. Vi satte oss i sofaen rett ved tv'n og prøvde å prate sammen. Jeg sier prøvde, for det var ekstremt vanskelig å holde samtalen i gang. Ikke bare fordi tv'n tiltrekker seg oppmerksomhet, men fordi lyden var veldig høy.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Vi lar aldri TV'n stå på. Er det noe viktig (som skiskyting f.eks.) er det bare å trykke på en liten knapp og la PVR'n redde dagen. Jeg klarer ikke å ha TV på når jeg prater med noen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Det kommer litt an på. Når pappa stikker innom en tur så står den på, som regel er det ungene som ser på da uansett. Samme om bestevenninna mi er innom en snartur. Om noen kommer og blir en stund så slår jeg av.
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Den blir slått av. Hvis vi ser på noe spennende setter vi på opptak.
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Den skrur vi av hvis ingen ser på den, men skrur den av som regel når vi får besøk. Sist redigert av Tinka : 09-04-11 kl 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Vi har nesten aldri TV-en på i det hele tatt og i hvert fall aldri når vi har besøk. Jeg kan ikke begripe at de ikke slo den av.
![]() |
#8 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?TVen blir slått av. Jeg kan fint ha en samtale med TVen på i bakgrunnen, så lenge lyden ikke er for høy og det som er på ikke for interessant. Men jeg slår den uansett alltid av har jeg besøk.
![]() |
#11 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?
Jeg kjenner mange som tanken aldri har fallt inn å slå av TV-en om de får besøk. Den står på så lenge som det er noen hjemme, tror jeg. Og det er forsåvidt en ærlig sak det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Den står i et eget rom og om barna ser på barne-tv på den så blir den stående på der inne.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Samme her, det spørs hvem som kommer på besøk. For meg er det det samme, jeg ser sjelden på tv og vi har jo PVR og tar opp det vi vil se. Men ungene ser kanskje på barne-tv eller noe på kvelden og om svigers kommer innom da, så står den på.
![]() |
#16 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Skrur som regel av ja. Jeg har til og med gjemt fjernkontrollen før vi fikk besøk jeg, men besøket fant den likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Her står tven av så lenge ingen ser på den, og det er i grunnen sjelden vi gjør selv, så den som bruker tven her er ungene søsteren min når de er på besøk. Mannen hennes skrur tven vår på som det første han gjør når de kommer inn døra her.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 09-04-11 kl 18:21. Årsak: Skrivefeil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
Er ikke det veldig utidig?!
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Jo, men ungen må jo få se på Playhouse Disney (?), skjønner du vel.
![]() |
![]() |
|
|