|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagenJeg er praksis for tiden. Siste uke neste uke.
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 09-04-11 kl 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagen.Denne pleier barn å like, jeg kaller den for pizzafisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagen.Ja, og så pleier jeg å ha div rå grønnsaker til ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagen.Noen ganger så lager vi enkel gryterett fra bunnen av. Steker kyllingkjøttdeig. Koker hakkede tomater, paprika, mais ev andre grønnsaker og div gode krydder sammen. Så blander vi kjøttdeigen oppi, sammen med creme fraiche. Som regel har vi ris til. Den går ned på høykant i barnehagen min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagen.Vi lager laksenuggets med Tallulahs oppskrift på kyllingnuggets. Serverer med potetmos med blomkål. Veldig populært.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagen.Fiskepai lagde vi på fiskesprellkurs denne uken (oppskrifter beregnet på barnehage) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagenJobber ikke i barnehage så om det er gangbart vet jeg ikke, men det er i allefall raskt og uhyre enkelt. Og de fleste barn jeg kjenner er veldig glad i lapskaus.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagenSå forferdelig sunt er det kanskje ikke, men blekksprutpølser (og potetmos/salat/spaghetti): |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagenIngen allergikere på avdelingen per i dag nei. Suppe lager de ikke da det blir så mye søl.
![]() |
#13 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunn kjapp bursdagsmiddag i barnehagenKyllingspyd (grønnsaker og kyllingbiter) med ris ved siden av?
![]() |
|
|