Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Barneklesshopping i Berlin, noen tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 11:26   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barneklesshopping i Berlin, noen tips?

Hvor finner jeg kule barneklær i Berlin? Til gutt, str. 134. Kanskje jeg kan finne 17. mai-antrekket der?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:32   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barneklesshopping i Berlin, noen tips?

Det er to senter ved Alexanderplatz som begge har ganske god utvalg på barneklær. Jeg mener det ene senteret heter galleria ish ettellerannet, også har jeg helt glemt hva det andre heter. Det som jeg ikke husker hva het mener jeg hadde best utvalg. Sjikkli bra beskrevet dette altså.

Gammel 11-04-11, 11:35   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg vært mest i Friedrichshain-Kreuzberg området, og det ligner litt på grünerløkka med små koslige kafeer og fine butikker. Kan hende du vil finne noe litt stilig der. Om du ikke er ute etter stiv dress, selfølgelig.

Gammel 11-04-11, 11:39   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Nå har jeg vært mest i Friedrichshain-Kreuzberg området, og det ligner litt på grünerløkka med små koslige kafeer og fine butikker. Kan hende du vil finne noe litt stilig der. Om du ikke er ute etter stiv dress, selfølgelig.

Ikke stiv dress. Jeg har vært i Berlin en gang før, og da var det også i dette strøket. Jeg skal garantert tilbake dit, men kan ikke huske at jeg fant noen barneklesbutikker der.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.