|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Unik
|
Hjelp. Må ha hattOk, eg slepper ikkje unna og er derfor lovlig seint ute. Skal i 60 års dag på lørdag og det er påkrevd at alle kjem med hatt. Eg hater hatter, så dette er virkelig ikkje meg.
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp. Må ha hatt.Finn din nærmeste Accessorize-butikk her. De pleier å ha pyntehatter
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp. Må ha hatt.Mette-Marit har ofte kommet unna hattekravet med enn sånn fjærpyntet hårbøyle. Funker det?
|
|
|
#6 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hjelp. Må ha hatt.Eller, du finner en liten dukkehatt, tar en spenne, eller tynn strikk og fester den til håret. Det er originalt, og det funker, så lenge det ikke er krav om at du må ha en viss type hatt. Det er billig, ikke minst.
|
|
|
#7 |
|
Unik
|
Sv: Hjelp. Må ha hattTusen takk for hjelp. Den butikken får ein kun ein sjangse til å stikke innom på lørdags formiddag, så dette kan bli gøy. Men det ser ut til at dei kan ha noko slikt som eg er på jakt etter der. Får kryssa fingrane. Igjen. Tusen takk !
|
![]() |
|
|