|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Trenger hjelp med å skrive liten hilsen til en snart-pensjonistAlle på jobben er bedt om å skrive en liten hilsen til en som blir pensjonist i år, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Jeg har ikke jobbet direkte med denne mannen og kjenner han ikke så godt.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger hjelp med å skrive liten hilsen til en snart-pensjonistFantastisk, Blondie.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Trenger hjelp med å skrive liten hilsen til en snart-pensjonistJeg har stort sett skrevet litt tøysete ved slike anledninger, kanskje spesielt fordi vi har hatt et rush av AFP-pensjonister (og de er jo som regel sabla spreke). Det har kun vært godt mottatt her, men det er jo selvsagt et sjansespill.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger hjelp med å skrive liten hilsen til en snart-pensjonist
Han er sprek og oppegående, absolutt. Jeg tar sjansen. Må sende det på sms til hun som organiserer og skal skrive det for meg, siden jeg er i permisjon nå. Så da får jeg se på reaksjonen hennes først.
![]() |
|
|