|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Jeg er lei av å ikke bade. Og etterhvert som jeg går ned i vekt (har fortsatt mye igjen) ser jeg jo også at et nytt problem melder seg. Innsiden av lårene og magen ser virkelig ikke ut. Magen får et stadig større "fettforkle" som siger nedover. Innsiden av lårene, helt ned til knærne, blir bare styggere og styggere. Og prosessen frem mot normalvekt er jo lang, så jeg får ikke gjort noe med det på en stund.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Todelt; Tankini.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Jepp. Jeg brukte tankini en periode. Smatt en shorts over når jeg ikke lå i sola eller badet. |
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Ja, for all del, Dragen sa noe av det; Bruk klær med farger som kler deg eller iallfall får deg til å føle deg vel, det vises!
|
|
|
#6 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Joda. Men det er virkelig ikke bra, altså. Husker en liten overnattingsgjest som møtte på meg tidlig om morgenen på vei til badet og jeg var iført t-skjorte ned til midt på låret. Og et skremt "Hva har SKJEDD med beina dine?!"
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Hva med sånne bukser som har et lite skjørt? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Flytt til Finnmark! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Altså. Man kan si at man skal smile ogvære fornøyd. Det er ikke alltid like lett. Å bade i skjørt ser jo snodig ut om man har perfekt kropp. Jeg er ikke noe tykk men har komplekser for appelsinhud. Jeg vurderer å bruke knelange surfeshorts og bikinioverdel når jeg bader med ungene i sommer.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Jeg har samme problem som deg med låra. Jeg vet ikke helt hva annet man kan gjøre enn å akseptere det.
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Ha et håndkle med deg ned til vannkanten og sleng det fra deg i det du hopper uti |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan kle en kropp som ikke ser ut om sommeren?Det lureste er vel å minne seg på at problemet først og fremst sitter i hodet ditt, og at 99,999 % av alle andre på stranda har nok med sine egne (reelle eller mindre reelle) komplekser. |
|
|
|
![]() |
|
|