Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til bøllas oldefar som fyller 80

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-11, 20:12   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Gave til bøllas oldefar som fyller 80

Jeg sliter veldig med å finne ut hva vi skal kjøpe. Dette er en mann som i utgangspunktet har det han trenger. Han har kun et barnebarn, og hun blir trolig det eneste. Jeg leker litt med tanken på å kjøpe en digital fotoramme som jeg kan fylle med bilder av henne og de to sammen. Jeg har selv aldri hatt en slik fotoramme, er det bare tull tror dere? En annen ide er å forstørre et bilde av de to sammen og ramme inn, det tror jeg han ville blitt veldig glad for, men usikker på hvor raskt man får fremkaldt forstørrelser, han fyller i påskeuka.

Er det noen av dere som kan hjelpe med med andre ideer? Jeg er så utrolig lite kreativ når det kommer til gaver.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no