Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken kjøkkenleverandør?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-11, 00:00   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 23:57.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:38   #2
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi har Ikea. Hvit høyglans og er kjempefornøyd. Ang hvitevarer så valgte vi kjøleskap fra en annen leverandør fordi Ikea sitt ble for lite. Vi har komfyr og oppvaskmaskin kjøpt fra Ikea (Whirlpool) og er desverre ikke så fornøyd med det. Komfyren er treig med oppvarming og oppvaskmaskinen må innimellom restartes for å starte. Hadde vi valgt om igjen så hadde vi valgt noe annet. Savner også å ha timer på oppvasken så vi vet hvor lenge det er igjen. Hadde det på den gamle.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 14:19   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Ikeas hvitevarer hadde jeg styrt unna. Jeg hadde ikke orket dem i de fem årene før dere selger. Vi har vært veldig misfornøyde med våre, og jeg tror ikke jeg har hørt om noen som har vært veldig fornøyde. Alle har anbefalt oss å kjøpe hvitevarene utenom. Vi flyttet inn til 3 år gammelt Ikeakjøkken her, med integrert komfyrtopp fra Ikea. Den er vi helt nødt til å bytte ut, for den er ubrukelig og forbannes hver gang det skal mer enn én gryte i sving.

Men vi har vår andre kjøkkeninnredning fra Ikea, og er veldig fornøyd med det. Dette kjøkkenet er litt tungvindt innredet, men selve innredningen er helt ok.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 14:51   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi skal også pusse opp kjøkkenet vårt nå.

Mest sannsynlig går vi for en modell fra www.kitchens2all.no med moddellen som heter Fredrikstad tror jeg det var. Den fåes i alle farger men vi skal ha den fargen som vises på nettsiden. Vi har satt opp time hos de på påskeaften for å tegne kjøkkenet.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 15:42   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi har kjøkken fra IKEA og hvitevarer fra Elkjøp (Bosch), og vi er veldig fornøyde. Nå troner IKEA-montering høyt på lista over Ting som gjør meg lykkelig™, det er mulig det er relevant ... Jeg monterte, mannen og faren hans vatret opp skapstammer, monterte benkeplate og hvitevarer. Vi har ganske stort kjøkken, og selve jobben tok ikke avskrekkende lang tid. (Vi hadde seks måneder gammelt barn som aldri sov og bodde ikke i huset da kjøkkenet ble montert, så vi stresset ikke. I tillegg hadde vi fått feil benkeplater, så det trakk ut litt. Brukte vel et par uker - det kan nok fint gjøres på ei helg om man er flere.)

Det er verdt å merke seg at IKEA ikke har standardmål på alt, for eksempel er mikrobølgeovnene deres mindre enn vanlig, og dørene til innbyggingsskap er tilpasset det.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 15:51   #6
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Takk for svar. Det så jo veldig bra ut! Hvilken benkeplate har dere?

Stein. Gubben som fikk viljen sin på den. Kjøpt på Ikea den også.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 16:04   #7
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Jeg kjøpte kjøkken fra Norema i fjor, selv om jeg trodde at ingen kunne slå Ikea på pris. Nå ble ikke prisen lavere heller da, men litt høyere. Til gjengjeld fikk jeg et finere kjøkken, bedre hvitevarer, jeg slapp flatpakkene og kjøkkenet ble levert dit jeg ville ha det.

Så det kan lønne seg å sjekke med andre leverandører også. I mitt tilfelle fikk jeg gratis hvitevarer fra et utstillingskjøkken som skulle demonteres, når jeg kjøpte resten av kjøkkenet samtidig.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:33   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi har HTH sitt høyglanset kjøkken. Vi kjøpte med hvitevarer der og det ble faktisk billigere enn IKEA. I tillegg fikk vi en del kule løsninger som de ikke hadde på IKEA. Nå skal det sies at det er en dagsreise til nærmeste IKEA og etter at Svigermor kjøpte kjøkken der og fikk mye feil-levert, så sorterte vi ut IKEA ganske kjapt. Og det var liksom totalt selvsagt når vi opplevde at HTH var billigere. Vi fikk super oppfølging på HTH og jeg har egentlig bare godt å si om de. Vi kjørte flatpakke-løsningen som Mannen satte opp selv.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:00   #9
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi var først på HTH og fikk tegnet opp drømmekjøkkenet vårt. Og så landet vi på IKEA tilslutt. HTH skulle ha 232 lapper for sitt med benkeplaten. IKEA litt over 50 med benkeplate i stein.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:06   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Det er mye billigere å kjøpe hvitevarer via kjøkkenleverandøren som en del av pakken, enn å gå på Elkjøp eller Expert. De har fortjenesten sin på kjøkken ikke på hvitevarer.

Vi undersøkte priser da vi skulle ha kjøkken fordi vi kunne få hvitevarer til innkjøpspris(+moms). Det ble veldig mye billigere på kjøpe det sammen med kjøkkenet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:37   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi handlet ikke "billig"kjøkken, men heller ikke det dyreste.
Vi valgte Mørekjøkken fordi de klarte å tegne et kjøkken som vi ville ha.
I tillegg hadde vi noen skap som måtte være smalere og mindre dype enn standard. Det fikk vi der.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:37   #12
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Har HTH greit utvalg i flatpakkesortimentet? Mener å ha hørt at det var veldig begrenset hva de tilbød der, og at det helst var et lokketilbud for å få folk til butikken og så dytte dem over på noe dyrere. Håper det ikke stemmer eller at det har endret seg, for jeg synes HTH har mye fint. Hvilke kule løsninger har de? Har de f.eks slike kjøkkenmaskinskap?

Nå var det Mannen som sto for bestilling og samhandlingen med HTH, men jeg fikk inntrykk av at i høyglans-serien hadde de mye bra. Jeg satte som kriterium at jeg skulle ha takhøye skap, for eksempel. I stedet foreslo de at vi kjørte vanlige overskap og over der har vi skap som vi vipper opp - der vi kan lagre alt mulig som ikke brukes i det daglige. De har kjøkkenmaskinskap og jeg ser på nettsiden deres nå at de har kampanje hvor du får 5 hvitevarer for 12.500,-

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:48   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg har den samme innredningen som deg. Og nesten de samme håndtakene - jeg valgte de smaleste, kanskje bare fire-fem cm "lange". De virker enda mer diskrete enn dine.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå skal det sies at det er en dagsreise til nærmeste IKEA og etter at Svigermor kjøpte kjøkken der og fikk mye feil-levert, så sorterte vi ut IKEA ganske kjapt.

Jeg bor flere dagsreiser fra Ikea og hadde overhodet ingen problemer med feil eller levering. Men så brukte jeg også god tid på bestillingen, og sjekket og dobbeltsjekket hele tiden - som de sa man burde gjøre. Jeg snakket med dem flere ganger underveis, og presiserte at jeg måtte være sikker på å ha alt jeg trengte av foringer og slikt, så jeg ikke gikk fri her under monteringen. Jeg brukte noen kroner ekstra på foringer jeg likevel ikke fikk bruk for, men heller det enn å få akkurat for lite dersom noe ble skjært feil her.
En benkeplate og skuff var skadet da de kom, men ingen problem. Ringte bare og de sendte nye uten spørsmål.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:58   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har den samme innredningen som deg. Og nesten de samme håndtakene - jeg valgte de smaleste, kanskje bare fire-fem cm "lange". De virker enda mer diskrete enn dine.


Jeg bor flere dagsreiser fra Ikea og hadde overhodet ingen problemer med feil eller levering. Men så brukte jeg også god tid på bestillingen, og sjekket og dobbeltsjekket hele tiden - som de sa man burde gjøre. Jeg snakket med dem flere ganger underveis, og presiserte at jeg måtte være sikker på å ha alt jeg trengte av foringer og slikt, så jeg ikke gikk fri her under monteringen. Jeg brukte noen kroner ekstra på foringer jeg likevel ikke fikk bruk for, men heller det enn å få akkurat for lite dersom noe ble skjært feil her.
En benkeplate og skuff var skadet da de kom, men ingen problem. Ringte bare og de sendte nye uten spørsmål.

Vi hadde også god kontakt hele veien, sjekket, dobbeltsjekket og litt til. Alikevel var det en del som kom feil og noen skader på en del greier. Joda, de sendte nytt. Men det tok lang tid og det var fryktelig irriterende å vente med et par skapdører i minus. Jeg liker IKEA, altså og handler mye der. Men kjøkken var ikke bare bare. Og det var veldig greit å ha leverandøren i byen.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 13:50   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Nå er det mulig jeg er en erfaren kjøkkenkjøper da, siden dette var det fjerde kjøkkenet i mitt liv, første gang med Ikea. Men jeg hadde kanskje flaks også, siden alt gikk som smurt.

Men ja, har også kjøpt kjøkken hos lokal leverandør, og det var fint det også. Men nokså dyrt i sammenligning.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 18:47   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Vi hadde også god kontakt hele veien, sjekket, dobbeltsjekket og litt til. Alikevel var det en del som kom feil og noen skader på en del greier. Joda, de sendte nytt. Men det tok lang tid og det var fryktelig irriterende å vente med et par skapdører i minus. Jeg liker IKEA, altså og handler mye der. Men kjøkken var ikke bare bare. Og det var veldig greit å ha leverandøren i byen.

Bare for å ha nevnt det, hadde vi tilsvarende problemer med Norrema. Det tok ett år å få rettet opp alle feilene i leveringen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 09:15   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Og du jobber der, du da, eller?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 09:16   #18
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør?

Vi har KVIK XXL, steinplate fra Diapol.no og hvitevarer fra (bl a) IKEA. Ikke noe trøbbel med induksjonstoppen (80 cm) eller den doble stekeovnen, alt blir jevnt og raskt stekt. Oppvaskmaskinen er seff ASKO XXL, og dobbelt kjøleskap hadde vi fra før.

Tilbehøret hos KVIK er latterlig dyrt, men skapene er billige og gode.

Total kost på ca 90 000, inkludert flytting av vegger, gulvbelegg og elektriker.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no