Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal meg en kul tapet til kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-11, 17:01   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Anbefal meg en kul tapet til kjøkkenet

Vi skal pusse opp kjøkkenet Har tenkt å ha plexiglass (er det sånn det staves?) enten kun bak stekeplassen eller rundt hele. Og da kunne jeg tenke meg en kul tapet under. Fargen på kjøkkenet er vel sånn vanilje. Det er kjøkken fra www.kitchens2all.no og modellen som heter Fredrikstad.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 01:33   #2
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en kul tapet til kjøkkenet

Slik kan jeg tenke meg å ha det når jeg en gang skal pusse opp kjøkkenet mitt også! Når det gjelder tapetvalg er det vanskelig å foreslå noe uten å vite noe om smaken din, men jeg synes Borge har endel fint å velge i.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 08:38   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en kul tapet til kjøkkenet

Borge og Storeys har mye fint, jeg mener at du får tapeter fra begge leverandørene på Maxbo på Hvam som har søndagsåpent

Var hos ei jeg kjenner for ikke lenge siden, hun hadde valgt baderomstapet over benken. Knæsj rosa. Ikke noe glass eller noe over vann og komfyrpunkt. Baderømstapet tåler jo mere fuktighet og kan vaskes på en annen måte enn papirtapet. Helt genialt syns jeg. Ska huske p ådet neste gang vi tar kjøkkenet om en 20 års tid eller noe

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:16   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en kul tapet til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Borge og Storeys har mye fint, jeg mener at du får tapeter fra begge leverandørene på Maxbo på Hvam som har søndagsåpent

Var hos ei jeg kjenner for ikke lenge siden, hun hadde valgt baderomstapet over benken. Knæsj rosa. Ikke noe glass eller noe over vann og komfyrpunkt. Baderømstapet tåler jo mere fuktighet og kan vaskes på en annen måte enn papirtapet. Helt genialt syns jeg. Ska huske p ådet neste gang vi tar kjøkkenet om en 20 års tid eller noe

Takk for tips. Jeg skal jo ned dit i dag uansett for å kjøpe blomster hihi.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no