|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Jeg vet hva du snakker om. Hilsen hun som endelig fant igjen en julegave i går.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Vår bor på loftet. Både mannen og jeg vet at vi har sett den på loftsstua inntil flere ganger den siste tiden. Det siste jeg husker er at jeg irriterte meg over at den alltid lå i veien. Og la den på :fanfare: et lurt sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Den er fortsatt på loftet. Det er jeg ganske hundre prosent sikker på. Og loftet er endevendt av både meg og mannen nå. Bortsett fra i roteboden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tankefull
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"I know the feeling, jau!
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Du har ikke et barn som har hjulpet til med pakkinga? Eller som har en sånn liten kjekk bil hvor man kan putte Viktige Ting under setet?
![]() |
#15 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Det der er grusomt irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Den ligger sikkert midt i glaninga. Du er sikker på at du ikke allerede har lagt dem frem i haugen av ting som skal med? :btdt:
![]() |
#18 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Kanskje den henger på trappegelenderet
![]() |
#19 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Øverst i klesskapet, tenker jeg. Det er i hvert fall der den konfiskerte DS-en til eldsten vår egentlig skulle ha ligget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Jeg satser på inni koffert/bag/plastpose/sekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|