|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordringFin oppfordring! Offentlig prikk! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: En liten kraftig oppfordringOg det gjelder de som har hannkatter også! Kastrér dem før de slippes ut i det fri. Så slipper vi å avlive så mange løskatter hvert år.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: En liten kraftig oppfordringDen beste oppfordringen jeg har lest på lenge! |
|
|
|
#6 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordringHer er to hanner kastrert og hunkatten sterilisert!
|
|
|
#10 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En liten kraftig oppfordringHunnkatten våres er kastrert og det samme er hannkatten vår, pluss at de begge er chippet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: En liten kraftig oppfordringVeldig bra oppfordring. Prikk sendes herfra også, for dette er viktig! |
|
|
|
#13 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: En liten kraftig oppfordringVår katt er sterilisert og det er jeg veldig glad for! Hun var på rømmen et halvår for fem år siden og hadde nok blitt gravid om vi ikke hadde sterilisert henne.
|
|
|
#14 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: En liten kraftig oppfordring
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: En liten kraftig oppfordringJeg skjønner ikke at folk vil ha ukastrerte og usteriliserte katter. Det er så mye mer behagelig og trivelig med katter som verken slåss, pisser over alt, løper og er borte i dagesvis og som holder seg hjemme! Det er deilig å slippe p-pillestyret og den hormonelle og grinete katta også. Jeg skal aldri mer ha fertile katter i hus! Hilsen matmor til en sterilisert pusedame og en kastrert ung pusemann. Vi er forøvrig på leiting etter en rød eller rød/hvit langhåret hannkattunge og den skal selvsagt også kastreres som ung. Tidlig kastrerte hannkatter er suverene kjæledyr! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Vår pusefrøken skal til pers så snart hun har sluttet å amme de (planlagte) kattungene. Gamlefar på 11 er selvsagt kastrert for maaaange år siden. Naboene sin kattejævel er der i mot ikke kastrert og ingenting er bedre enn kåte katter som hyler hele natten og som markerer overalt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Har selv 3 katter (eller, som dessverre bor igjen hos x vel og merke) som alle er kastrerte og ble det før de fikk kattunger. 1 hankatt og 2 hunkatter. Det er vel så viktig at hankattene kastreres, men dessverre mange som ikke ser det slik. Verst er kanskje de som så absolutt skal ha kull på katten sin for kattungene er jo såååå søøøøøte. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Her i huset er det også tre katter og ingen av dem kan bli kattemamma, eller kattepappa. Sånn skal det være.
|
|
|
#19 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Veldig enig i den. Jeg har to katter, jenter. De skal aldri bli utekatter, men har anyway sterilsert dem.
|
|
|
|
#20 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Bra oppfordring!
|
|
![]() |
|
|