|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Jeg fikk ikke sett slutten av påskekrimmen i går, og nå håper jeg noen kan gjenfortelle slutten for meg. Det siste jeg så var at Thorne konfronterte Phil med at han trodde han var seriemorderen, etter at det stod med blod på speilet at Thorne drepte Frank Calvert. Men Phil overbeviste Thorne at det ikke var ham. Hva skjedde så? Noen som gidder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Ingen?
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Det var ikke Phil som drepte jentene. Jeg skjønte egentlig aldri hvordan bildet hans havnet på stedet hvor jentene ble holdt, men pytt. Hva som skjedde var at han som overtok etterforskningen skulle flytte Phil fra et avhørsrom og til et annet sted. De går forbi tavla hvor bildene av ofre og mistenkte henger oppe. Phil får øye på bildet av han sykepleieren fra Canada, og spør hvorfor i all verden James henger på tavla, all den tid han er død, han tok jo livet av seg ved å hoppe foran et tog. Det viser seg da at det slett ikke var James, sønnen til Frank Calvert, som var død. James hadde blitt sendt til Canada etter at faren hadde drept søstrene og var død sjøl. Der hadde han blitt kjent med en fyr, som så hadde kommet på besøk til ham i England noen år senere. Denne fyren hadde prøvd seg på James, og James hadde blitt forbannet. James dyttet så denne fyren foran toget, og lot alle tro at det var han sjøl som hadde begått selvmord. Så tok han identiteten til denne canadieren, og skaffet seg jobb på sykehuset. Så, han fyren som anholdt canadieren i første omgang, og ble dissa for det resten av episoden, hadde rett i utgangspunktet.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)James ble utsatt for knalltøft forhør da. Han politispira ville så gjerne ha drapet på Frank plassert hos Tom. Til slutt beit James av seg tunga for å ikke svare, og da var det ferdig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)
![]() |
#7 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Wee... jeg likte denne. Men den var skummel. Hilsen pysa.
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Jeg tok opp siste del, men måtte selvsagt lese spoilerne nå. Ingen store overraskelser der - jeg var sikker på at det var han hele tiden.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Jeg likte serien - jeg tror jeg skal følge med i kveld også. |
![]() |
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)
Åh, jeg liker. Plotter inn på getboksen med en gang.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Var det to deler til denne episoden (mandagens, altså) sånn som det var i går? Jeg var nemlig borte og hadde satt PVR-en på opptak, og trodde jeg hadde sett alt og kjenner ikke igjen slutten dere beskriver her. Faktisk trodde jeg episoden i går skulle være en fortsettelse, men det var det jo ikke. Så nå lurer jeg på om jeg er helt bortreist, eller om jeg bare har sett halvparten.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Gidder noen å fortelle enden på gårsdagens historie?
![]() |
![]() |
#13 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Stompa: den gikk etter Kveldsnytt også. Det er flere som ikke har fått emd seg det og lurt fælt når tirsdagens episode begynte.
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Det var det jeg mistenkte.
![]() |
#15 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Og det er visst bare 1 sesong, 6 episoder som ble sendt 3 og 3 på NRK.
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)Også er svaret på det meste, ja faktisk alt, 42.
![]() |
![]() |
|
|