Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 10:32   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)

Jeg fikk ikke sett slutten av påskekrimmen i går, og nå håper jeg noen kan gjenfortelle slutten for meg. Det siste jeg så var at Thorne konfronterte Phil med at han trodde han var seriemorderen, etter at det stod med blod på speilet at Thorne drepte Frank Calvert. Men Phil overbeviste Thorne at det ikke var ham. Hva skjedde så? Noen som gidder?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:28   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan sluttet påskekrimmen i går? (Thorne)

Ingen?
Jeg sovna fra hele greia i går og fikk heller ikke med meg slutten, og er litt irritert for at episoden ikke ligger ute

Gammel 19-04-11, 11:36   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke Phil som drepte jentene. Jeg skjønte egentlig aldri hvordan bildet hans havnet på stedet hvor jentene ble holdt, men pytt. Hva som skjedde var at han som overtok etterforskningen skulle flytte Phil fra et avhørsrom og til et annet sted. De går forbi tavla hvor bildene av ofre og mistenkte henger oppe. Phil får øye på bildet av han sykepleieren fra Canada, og spør hvorfor i all verden James henger på tavla, all den tid han er død, han tok jo livet av seg ved å hoppe foran et tog. Det viser seg da at det slett ikke var James, sønnen til Frank Calvert, som var død. James hadde blitt sendt til Canada etter at faren hadde drept søstrene og var død sjøl. Der hadde han blitt kjent med en fyr, som så hadde kommet på besøk til ham i England noen år senere. Denne fyren hadde prøvd seg på James, og James hadde blitt forbannet. James dyttet så denne fyren foran toget, og lot alle tro at det var han sjøl som hadde begått selvmord. Så tok han identiteten til denne canadieren, og skaffet seg jobb på sykehuset. Så, han fyren som anholdt canadieren i første omgang, og ble dissa for det resten av episoden, hadde rett i utgangspunktet.

James hadde så elget seg innpå datteren til hun kvinnelige legen, Rebecca, og blitt kjæreste med henne. Han og Rebecca besøkte Alison på sykehuset, hvorav Alison ser at Rebecca har på seg hennes armbånd, husker hvem som overfalt henne, og kjenner igjen James. Hun får så skyhøyt blodtrykk og må få beroligende medisin. James bortfører Rebecca, men Thorne finner henne, heldigvis. Alison kommer til seg selv og klarer fortelle via øyepeking å fortelle hvem som har bortført alle jentene.

James blir arrestert og forteller at Thorn reddet livet hans som barn, for det viste seg at faren skulle til å skyte ham da Thorne kom i sin tid, og så tok livet av faren. Han fortalte aldri til avhørsleder at det var Thorne som hadde skutt faren.

Gammel 19-04-11, 11:39   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

James ble utsatt for knalltøft forhør da. Han politispira ville så gjerne ha drapet på Frank plassert hos Tom. Til slutt beit James av seg tunga for å ikke svare, og da var det ferdig.

Hvorfor skriver vi i spoilere, forresten?

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:40   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Phil blir tatt av han slitsomme sjefen og tatt til avhør, men på vei ut fra avhør ser han bildet av James Calvert (Franks sønn) han gutten som jobbet i mottaket som ble avhørt helt i begynnelsen. Phil vet at detter er James, men han har tatt identiteten til en canadisk turist, som han har drept på veien.

James har i tillegg forførst datteren til legen, og bortfører henne ned i kjelleren på sykehuset. Hun blir reddet.

James blir tatt til avhør, og istedet for å finne ut hvorfor han har drevet og drept jenter er Thurag (husker ikke hva den ansvarlige for saken heter) mest opptatt av om Thorne drepte Frank Calvert eller ikke. James svarer bare med at Thorne reddet ham, og det viser seg at FC var i ferd med å drepe sønnen sin også, da Thorne ringte på døra. FC ble avledet og rakk ikke å drepe sønnen sin.

I avhøret nekter James å avsløre Thorne, og biter av seg tungen i stedetfor å svare på flere spørsmål, og så sluttet det.

Så Thorne er ikke avslørt, skikkelig, og James er morderen. Allison ber om å bli koblet fra maskinene slik at hun kan få dø.

Gammel 19-04-11, 11:53   #6
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Og i kveld er det ny Thorne-episode!

Gammel 19-04-11, 11:54   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Wee... jeg likte denne. Men den var skummel. Hilsen pysa.

Gammel 19-04-11, 12:02   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok opp siste del, men måtte selvsagt lese spoilerne nå. Ingen store overraskelser der - jeg var sikker på at det var han hele tiden.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:03   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg likte serien - jeg tror jeg skal følge med i kveld også.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:04   #10
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Og i kveld er det ny Thorne-episode!

Åh, jeg liker. Plotter inn på getboksen med en gang.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 19:28   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Var det to deler til denne episoden (mandagens, altså) sånn som det var i går? Jeg var nemlig borte og hadde satt PVR-en på opptak, og trodde jeg hadde sett alt og kjenner ikke igjen slutten dere beskriver her. Faktisk trodde jeg episoden i går skulle være en fortsettelse, men det var det jo ikke. Så nå lurer jeg på om jeg er helt bortreist, eller om jeg bare har sett halvparten.

Gammel 20-04-11, 20:22   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Gidder noen å fortelle enden på gårsdagens historie?

Jeg måtte gi meg før første halvdel var ferdig... *trøtting*

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 22:50   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Stompa: den gikk etter Kveldsnytt også. Det er flere som ikke har fått emd seg det og lurt fælt når tirsdagens episode begynte.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 22:51   #14
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det var det jeg mistenkte.

Gammel 20-04-11, 22:57   #15
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Og det er visst bare 1 sesong, 6 episoder som ble sendt 3 og 3 på NRK.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 23:01   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var butleren som gjorde det.

Gammel 20-04-11, 23:04   #17
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også er svaret på det meste, ja faktisk alt, 42.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.