|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Liker du din egen status på Facebook?Jeg ser at noen trykker "liker" på egen status, linker, bilder og sånt de legger ut på FB. Er det vanlig? F.eks i dag: "Påsken er her, god påske til dere alle!" - og så har vedkommende selv fortet seg å klikke "liker" etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg blir litt sånn "øhhhh, hvorfor gjør du det?" når jeg ser noen som liker sine egne statuser. Men ikke mer enn at jeg stusser litt, på grensen til revnende likegyldig.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Eh, nei. |
![]() |
![]() |
#4 |
sukk
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg stusset litt, jeg også, det var derfor jeg lurte på om det var vanlig. Men jeg ligger ikke akkurat våken om natten og grubler over fenomenet altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg himler litt med øynene og hopper glatt videre til neste.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Åja, jeg har sett det et par ganger og har bare trodd vedkommende har trykket feil.
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Ehhh, absolutt ikke. Det virker jo rett og slett litt rart.
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Nei,dette har jeg vært med på å diskutere en gang,og da var det noen som mente at å trykke "liker" på sin egen status,blir som å klaske "high five" med seg selv,og det har jeg enda tilgode å drive med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
sukk
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?
Hehe, ja, jeg tenkte litt sånn jeg også, men så kom jeg på at dette kanskje var vanligere enn jeg forestilte meg. Hittil ser det jo ikke slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Langøret
Hvor: I byen..
Nei,jeg ser det av og til,men heldigvis ikke ofte. Virker totalt malplassert for meg å "like" det man selv skriver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg gjør ikke det, men har kommet borti "liker" ved et uhell på iPhonen ihvertfall en gang, og kommet i skade for å like min egen status eller kommentar. Fra iPhonen er det heller ikke noen mulighet for å rette opp dette tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg har sett noen gjøre det når de er ekstra begeistret for at de skal et eller annet. Til Firenze i april, f.eks. Det synes jeg kan være ganske sjarmerende.
![]() |
#16 |
sukk
SJIKKELI god påske, liksom?
Ja, det er sant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Jeg gjør det ikke selv, men ser at noen gjør det og da tolker jeg det også som at de virkelig er i ekstase over det de uttrykker..
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du din egen status på Facebook?Pleier ikke å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|