|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Jeg er så usikker på om denne er grei å sove med? Går den ikke høyere opp enn stanga over vogna? Og hva har man i så fall på ungen nedi der?
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Vi har fotposen til TFK istedet, så da er vi litt friere til hva vi har på. Som regel bare et ullpledd nå på våren, men det er også plass til dyne.
|
|
|
#5 |
|
Curlingkone
|
Sv: Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Er det plass til dyne?
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Vi har fått plass til både dyne og pledd. Den er av ganske tykt stoff (som stormtrekket, bare med for) og isolerer godt.
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Jeg har den posen for jeg fikk den med vognen. Den jeg har har en ekstra klaff jeg la over han når han sov. mener jeg tok ut fleece trekket på sommeren. Da det er løst på min pose. Da er det plass til litt mer teppe inni som går lenger opp. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Noen som har prøvd denne? (fleece footmuff for TFK)Jeg brukte OTH posen i vår tfk. Nå bruke min venninne den posen i sin brio og synnes posen er ganial. God og varm men samtidig tynn
|
|
![]() |
|
|