|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dine beste oppskrifter med bønner og linserJeg elsker alle sorter bønner og linser, men har egentlig et kjedelig og snevert repertoar av retter jeg lager, så jeg ønsker meg inspirasjon. Både vegetar og ikke. Kjør på!
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 26-04-11 kl 22:32. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: dine beste oppskrifter med bønner og linserJeg spiser bønner stort sett hver dag. Har noen oppskrifter i bloggen min, ellers er jeg veldig glad i "kjøttboller" av kidneybønner. Det lager jeg veldig ofte, digger det.
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: dine beste oppskrifter med bønner og linserDisse har vi lagd et par ganger, kjempegode.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: dine beste oppskrifter med bønner og linserDe har jeg også laget noen ganger. Bare pass på å ikke steke dem for lenge, da blir de tørre og ekle. Jeg måtte kaste en hel ladning da jeg stekte dem noen minutter for lenge i ovnen (med andre ord, ikke bruk ovn heller).
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: dine beste oppskrifter med bønner og linserTortillas med bønner
|
![]() |
|