Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 14:31   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken mobil skal jeg ha?

Jeg hadde sett meg ut HTC Desire helt til jeg prøvde skrive SMS med en sånn. Jeg synes det er vanskelig å skrive på touch-skjermen. Vil jeg venne meg til det eller burde jeg vurdere en annen telefon? Hvilken? Jeg tror jeg vil ha Android operativsystem.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:59   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg ha?

Tror nok du vil venne deg til det. Evt. kan du jo se på Desire Z som har fysisk tastatur:

Gammel 28-04-11, 15:00   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg tror du vil venne deg til det. Jeg syns det var håpløst i begynnelsen, men det gikk seg til.

Gammel 03-05-11, 20:36   #4
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Finnes det noen alternativ som er like bra men med vanlig telefontastatur - og helst ikke skyv-ut eller klapptype?

Gammel 03-05-11, 22:58   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

hmm... nei, gjør vel omtrent ikke det lengre. Dvs - Nokia har vel fortsatt noe, men.... jeg anser de i hvert fall ikke som spesielt aktuelle...

Problemet blir jo at skal man ha tastatur uten å skyve det ut e.l. blir enten skjermen veldig liten eller mobilen veldig stor...

Gammel 04-05-11, 14:11   #6
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

hmm... nei, gjør vel omtrent ikke det lengre. Dvs - Nokia har vel fortsatt noe, men.... jeg anser de i hvert fall ikke som spesielt aktuelle...

Problemet blir jo at skal man ha tastatur uten å skyve det ut e.l. blir enten skjermen veldig liten eller mobilen veldig stor...

Det har du rett i. Kanskje må jeg revurdere akkurat det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.