|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Jeg har vaskemaskin fra Miele, en dyr modell som jeg kjøpte for å slippe problemer. Den har overhodet ikke svart til forventningene, det har allerede vært mange reparasjoner. Jeg har ikke erfaring med Miele stekeovn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Jeg er meget fornøyd med Beha induksjonstopp og stekeovn med pyrolyse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Eg har ikkje erfaring med Miele, men vurderer Siemens i nyhuset. Kvitevarer blir viktig for oss også! Eg har høyrt så mykje bra om Siemens, og syns produkta er fine også. Det at dei er litt billigare enn Miele betyr mykje. Og så hender det at eg tenker "skitt au", og vurderer å velge IKEA, berre for å spare tusenvis, og heller erstatte dette på sikt. Ikkje særlig miljøvennlig alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Ja, én ting glemte jeg: Om jeg hadde mulighet så skulle jeg velge bredere komfyrtopp. På 60 cm blir det litt trangt med fire kasseroller og panner om de er litt mer enn medium store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Siemens er bra!
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Jeg har oppvaskmaskin fra Miele, og er veldig fornøyd. Før hadde vi Asko, men den var gammel så jeg skal ikke trekke noen konklusjoner fra vaskingen dens (den var dårlig). Det blir hvertfall skinnende rent nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Når du får induksjonstopp trenger du ikke vannkoker .... Kan bare ha en vannkjele på koketoppen, det går så fort at. Kjenner en som har Quooker og jeg hadde ikke giddet å bruke så mye penger på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Vi har akkurat byttet kjøkken, og endte opp med hvitevarer fra Miele gjennom kjøkkenleverandøren vår. Vi kjøpte koketopp, mikrobølgeovn, kombidamp, stekeovn og oppvaskmaskin. Vi ville egentlig ha en ASKO oppvaskmaskin, men den ville ikke kjøkkenleverandøren selge oss/gå god for, i og med at den ikke var i sortimentet deres.
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Miele er helt klart verdt hver eneste krone. Jeg har prøvd det meste. De du får hos el kjedene er de samme som hos kjøkkenforhandlerne, men kjøkkenforhandlerne har en annen design. Mye penere |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvitevarer til nytt kjøkken, hjelp meg å tenke!Mine foreldre har en slik Coocker eller hva det heter, og den er de super-fornøyd med og anbefaler den sterkt.
![]() |
|
|