|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Vi pusser opp (Nå med bilder)Da var vår tur kommet, vi skal ta stue/spisestue og kjøkken.
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 03-05-11 kl 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppMellom steketoppen og ventilatoren har jeg veldig lyst på glass fra www.Okside.no.
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppJeg har også fått ett godt tilbud på 6stk slike stoler:
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 29-04-11 kl 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi pusser oppLykke til.
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppVi er i gang og jeg har fått tatt bilder, som sagt blir det kaos når man skal pusse opp stue og kjøkken.
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 03-05-11 kl 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppDet jeg trenger litt hjelp til av dere er hva jeg skal ha over steketoppen som sprutbeskyttelse, tips til tapet hadde også vært fint!
![]() |
#8 |
![]() Sv: Vi pusser oppVi har tapet på kjøkkenet og loftstuen. Skal finne bilder. Over vask og komfyr har vi svarte glassplater.
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppLikte kjøkkentapeten og glassplaten.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Vi pusser oppVi gjør alt selv men snekkeren skal hjelpe oss å sette inn vinduer og skyvedør. Gubben har 1 år på tømrerlinjen men han ville ha hjelp til akkurat dette. Resten er selvgjort. Men fytti for en jobb. Kjekkeste med det er at det er "gratis"
![]() |
#11 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppDet går fremover med oss men det går sakte, mannen har 100 andre ting å gjøre og jeg er ikke handy nok til å gjøre så mye selv. Jeg har derfor bestemt at vi skal ha folk til å sparkle og pusse for at vi i det hele tatt skal bli ferdige.
![]() |
#12 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi pusser oppHer må jeg jammen følge med
![]() |
#13 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Vi pusser opp
Akkurat det sliter vi med også, men nå begynner det jammen og haste litt... Begynner å helle litt mot flis over vasken, selv om vi i utgangspunktet ikke tenkte å ha det...
![]() |
#14 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() Sv: Vi pusser oppVi har spruteplate i aluminium over ovnen, og "flise"plater bak vasken. Veldig fornøyd med begge deler, selv om den i aluminium er litt styr å holde ren på grunn av stekefettet. Må være litt forsiktig siden det er aluminium. Fliseplatene er kjempelette å sette opp, lette å bytte om man blir lei, og veldig enkle å rengjøre.
![]() |
#15 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppOver vasken hos oss er det bare snakk om 20cm før det kommer vindu så det er ikke rare feltet, men jeg lurer på om vi skal gå for glass på hele den veggen i en eller annen crazy farge da resten av prosjektet vårt går i sort og hvitt, orange eller rødt ser jeg for meg at kanskje kunne ha vært stilig.
![]() |
#17 |
I endring
|
![]() Sv: Vi pusser oppDet går fremover sakte men sikkert. Her er noen nye bilder. :hjemme med sykt barn:
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 15-06-11 kl 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|