|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg fikk vite - helt tilfeldigvis av en venninne i dag morges - at mannen skal drikkes ut i MORGEN (mannen til venninna mi skal dit, derfor visste jo de det)! Og dagen begynner kl 05!! Da våkner jo Sondre også. Tidlig på'n da, ja..
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Det er da helt vanlig prosedyre, er det ikke? Jeg fikk ikke vite når mannens utdrikningslag skulle være, ikke han når mitt skulle være heller. Jeg ser jo at det praktisk sett er bedre å informere partner, men jeg ser ikke helt hvorfor du blir så irritert.
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Litt irritert fordi vi hadde planer, som jeg må avlyse, og jeg hadde aldri avtalt dansekurs dagen etter et utdrikningslag...
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)I våre kretser har alltid partneren til den som skal drikkes ut fått vite når, av praktiske årsaker pga barn etc. Så jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slik.
![]() |
#7 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)
6 uker, så jeg forventet heller ikke egentlig at det skulle skje nå. Men det skjønner jeg jo selvfølgelig at man tar når det klaffer for flest mulig.
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
Jepp, nettopp. Er egentlig jeg som har planer i morgen, så mannen skulle passe på Sondre. Men nå kan han jo ikke det.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Når man har barn, så bør slikt avtales. Virkelig.
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Jeg hadde blitt fryktelig irritert om jeg/vi måtte avlyse planer i siste liten for noe sånt, og hadde jeg vært forlover hadde jeg da virkelig sjekket at datoen passet for brudeparet før jeg avtalte noe.
![]() |
#12 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg visste også når eksen skulle drikkes ut.
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Mannen hadde blitt alldeles sint om noen hadde planlagt det uten å forespørre meg om passende dato. Hadde vi hatt andre planer hadde han neppe deltatt på utdrikkningslaget i det heletatt.
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Det er lov å bli litt irritert ja.
![]() |
#16 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Ikke kommer han hjem før søndag formiddag heller, så det ødelegger liksom ikke bare en dag heller. Det er helt greit å sove borte etter utdrikningslag, altså, men jeg hadde foretrukket å vite om det også litt på forhånd.
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg trodde det var vanlig å sjekke med partneren. Jeg skjønner godt du blir litt irritert.
![]() |
#19 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg skjønner at du er irritert. Jeg har faktisk aldri hørt om noen som ikke vet når partneren skal drikkes ut? I våre kretser er det ihvertfall helt vanlig at det taes hensyn til eventuelle planer det kommende brudeparet måtte ha for helgen, og ikke bare tar det som en selvfølge at det passer.
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)I min omgangskrets er det også vanlig å avklare sånt med partner ja, og ekstra viktig er det jo når man har barn som trenger pass. Jeg sjekket i alle fall først med brudgomen før jeg satte i gang styret med å finne en dag som passet for flest mulig sist jeg var forlover.
![]() |
|
|