Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 12:34   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)

Jeg fikk vite - helt tilfeldigvis av en venninne i dag morges - at mannen skal drikkes ut i MORGEN (mannen til venninna mi skal dit, derfor visste jo de det)! Og dagen begynner kl 05!! Da våkner jo Sondre også. Tidlig på'n da, ja..

Forloveren har glemt å si i fra til meg.

Og vi som skal på bryllupsvals-dansekurs på søndag. Får ringe og høre om hun kan flytte det. Åh, jeg blir så irritert!

Gammel 29-04-11, 12:35   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)

Det er da helt vanlig prosedyre, er det ikke? Jeg fikk ikke vite når mannens utdrikningslag skulle være, ikke han når mitt skulle være heller. Jeg ser jo at det praktisk sett er bedre å informere partner, men jeg ser ikke helt hvorfor du blir så irritert.

Gammel 29-04-11, 12:36   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Litt irritert fordi vi hadde planer, som jeg må avlyse, og jeg hadde aldri avtalt dansekurs dagen etter et utdrikningslag...

De utdrikningslagene jeg har vært i har alltid vært avklart med partneren først... Datoen, i allefall.

Gammel 29-04-11, 12:37   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser den, altså, men som sagt har det vært vanlig prosedyre her. Håper det ordner seg!

Gammel 29-04-11, 12:38   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det lenge til du skal gifte deg?

Gammel 29-04-11, 12:38   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

I våre kretser har alltid partneren til den som skal drikkes ut fått vite når, av praktiske årsaker pga barn etc. Så jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slik.

Gammel 29-04-11, 12:40   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Er det lenge til du skal gifte deg?

6 uker, så jeg forventet heller ikke egentlig at det skulle skje nå. Men det skjønner jeg jo selvfølgelig at man tar når det klaffer for flest mulig.

Gammel 29-04-11, 12:40   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

I våre kretser har alltid partneren til den som skal drikkes ut fått vite når, av praktiske årsaker pga barn etc. Så jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slik.

Jepp, nettopp. Er egentlig jeg som har planer i morgen, så mannen skulle passe på Sondre. Men nå kan han jo ikke det.

Gammel 29-04-11, 12:41   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også vant med at partner blir informert om dato. Denne er ofte medspiller for forlover.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:43   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man har barn, så bør slikt avtales. Virkelig.

Jeg fikk i alle fall vite når mannens utdrikningslag skulle være og han mitt.

Gammel 29-04-11, 12:48   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når man har barn, så bør slikt avtales. Virkelig.

Jeg fikk i alle fall vite når mannens utdrikningslag skulle være og han mitt.

Helt enig. Jeg hadde blitt fryktelig irritert om jeg/vi måtte avlyse planer i siste liten for noe sånt, og hadde jeg vært forlover hadde jeg da virkelig sjekket at datoen passet for brudeparet før jeg avtalte noe.

Gammel 29-04-11, 12:48   #12
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg visste også når eksen skulle drikkes ut.
Men så visste jeg når jeg selv skulle drikkes ut også da siden eksen ikke hadde frihelg og vi måtte ordne barnevakt på et vis.

Gammel 29-04-11, 12:51   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at du blir irritert, og syns man skal informere partner, særlig når det er barn inne i bildet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:51   #14
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen hadde blitt alldeles sint om noen hadde planlagt det uten å forespørre meg om passende dato. Hadde vi hatt andre planer hadde han neppe deltatt på utdrikkningslaget i det heletatt.
Samma går for meg.

:sær og liker ikke konseptet med utdrikkningslag:

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:52   #15
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Det er lov å bli litt irritert ja.
Men kanskje du også skal drikkes ut? Og at det er ordnet med barnevakt og sånt?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:53   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ikke kommer han hjem før søndag formiddag heller, så det ødelegger liksom ikke bare en dag heller. Det er helt greit å sove borte etter utdrikningslag, altså, men jeg hadde foretrukket å vite om det også litt på forhånd.

Gammel 29-04-11, 12:53   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Det er lov å bli litt irritert ja.
Men kanskje du også skal drikkes ut? Og at det er ordnet med barnevakt og sånt?

Hehe, kanskje det?

Gammel 29-04-11, 13:20   #18
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde det var vanlig å sjekke med partneren. Jeg skjønner godt du blir litt irritert.

Gammel 29-04-11, 13:23   #19
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner at du er irritert. Jeg har faktisk aldri hørt om noen som ikke vet når partneren skal drikkes ut? I våre kretser er det ihvertfall helt vanlig at det taes hensyn til eventuelle planer det kommende brudeparet måtte ha for helgen, og ikke bare tar det som en selvfølge at det passer.

Gammel 29-04-11, 13:27   #20
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

I min omgangskrets er det også vanlig å avklare sånt med partner ja, og ekstra viktig er det jo når man har barn som trenger pass. Jeg sjekket i alle fall først med brudgomen før jeg satte i gang styret med å finne en dag som passet for flest mulig sist jeg var forlover.
Håper det ordner seg på et vis da.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.