|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Grr! Hersens touch-skjermMobilen min (SE Vivaz) har tullet en del i det siste. Jeg har trykket et sted på skjermen, og noe helt annet har skjedd, så jeg har sendt tomme smser og ringt folk uten å ville det. Av og til har den ikke reagert når jeg trykker på skjermen.
![]() |
#2 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Grr! hersens touch-skjermDet er en fiiin telefon. Av og til. Det er en dritmøkktelefon også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Grr! hersens touch-skjermI dag tidlig virket plutselig skjermen helt fint, en liten stund. 30 minutter senere var den tilbake til "jeg trykker et sted, den reagerer et annet sted". Nå virker den ok akkurat nå.
![]() |
#4 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grr! hersens touch-skjermJeg har ikke lik din telefon, men har touch-telefon og har opplevd det samme. Savner taster .. Vanskelig å legge på etter en samtal, for først må telefonen registrere at du tar røret bort fra øret, og så må du holde inne "legg-på" knappen en stund før den reagerer.....
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Grr! hersens touch-skjermJeg har taster, hele tasteturet med alle bokstavene (skyver den ut) og tre knapper ved siden av skjermen. Så å ringe, motta samtaler og smser, legge på, skrive smser og mye annet får jeg til. Men når jeg skal sende meldingene er det ingen tastemulighet. Så tuller den seg sitter jeg der med ferdig sms og trykker som besatt på en skjerm som ikke vil. (og så får jeg ikke surfet annet enn startsiden min og bokmerkene mine. Kommer ikke alltid videre, og det er jo litt krise
![]() |
#6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grr! hersens touch-skjermSE sliter med SW sin for de fleste Android tlf om dagen.
![]() |
#7 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grr! Hersens touch-skjermHar opplevd at min xperia mini har vært treg for tiden. Må kanskje laste ned nye oppdateringer via pcen?
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Grr! Hersens touch-skjermNå har jeg fått mobilen tilbake fra service. Har fått ny touch-skjerm visst. Så får jeg håpe den oppfører seg litt bedre enn den gamle.
![]() |
|
|