|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Film som heter transformers?Noen som kjenner til denne, hvilken aldersgrense og er den ok å se for syv åringer?
![]() |
#2 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Film som heter transformers?Et kjapt google-søk viser at Transformers har 11-årsgrense,så jeg tror kanskje jeg ville styrt unna den for såpass små barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: Film som heter transformers?Det finnes jo transformersleker så den er jo på en måte rettet litt mot barn på en måte også, men likevel er det 11 års grense og det er nok en grunn til det.
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Film som heter transformers?Oops, jeg var redd for det ja. Jeg merker at jeg er hønemor. Han var med en klassekamerat hjem fra skolen idag, og da hadde de sett nesten hele filmen.
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Film som heter transformers?Han var ikke skremt selv. Syns det var kult med kamper mellom gode og slemme romskip.
![]() |
#7 |
nygift
|
![]() Sv: Film som heter transformers?Jeg hadde dog ikke vist den mens det var andre barn her uten å høre med foreldrene først, det synes jeg ikke var greit.
![]() |
#8 |
Gullfisk
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Film som heter transformers?
Jepp. Jeg g mannen syntes den var kul og morsom, mye fordi vi hadde et forhold til Transformers-lekene og tegnefilmseriene fra vi var små selv.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Film som heter transformers?Jeg har sett alle sammen. Jeg syns de er underholdende, men absolutt ikke noe for små barn. Dette er traileren til den første: (Kilde: youtube.com) Og den andre: (Kilde: youtube.com) Du er sikker på at det er de nye filmene de har sett, og ikke den gamle tegneserien? At det lages leker til en film, har ingenting med om den er for barn eller ikke å gjøre. Det er spinoff-produkter for å nå ut til et publikum som hører om filmene, men ikke nødvendigvis ser dem.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Film som heter transformers?Starten på den første er ganske skummel. Gutta her har sett filmen minus det første kvarteret eller så. Etter det synes jeg ikke den er for skummel. Toern er skumlere hele veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
*_*
|
![]() Sv: Film som heter transformers?Jeg har sett dem, og likte dem godt - selv om jeg holdt på å få eplepsianfall av den hyppige klippingen og høye musikken (og jeg har ikke eplepsi engang). Men mine barn ville ikke fått se dem før de var ti-elleve, nei. Voldelige greier.
![]() |
![]() |
#12 |
nygift
|
![]() Sv: Film som heter transformers?Neida, men barn får jo høre om filmene gjennom lekene og mange vil dermed ønske å se filmen også, når de ser coveret med lekefiguren sin på.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Film som heter transformers?Jeg hadde dog IKKE vist filmen til andres barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
Selvfølgelig. Men det betyr ikke at vi som foreldre trenger å la dem gjøre det.
Ja, det var det jeg sa.
![]() |
#15 |
nygift
|
Nei selvsagt gjør det ikke det.
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Film som heter transformers?Nå har jeg sett på traileren, og my god for en film. Absolutt ikke barnefilm. Såvidt jeg tørr å se sånne typer filmer selv.
![]() |
|
|