Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde du tenkt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 10:22   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hva hadde du tenkt?

Om du møtte denne fyren på gata?
Ser du han og melder han til politiet kan du nemlig bli 10 millioner rikere...

*han er den mest ettersøkte mannen i FBI's arkiver for øyeblikket, nå som Osama er tatt*

Gammel 05-05-11, 10:28   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du tenkt?

Hvem er han? :dårlig på ansikter:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:39   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

*sitat FBI*
James J. Bulger is being sought for his role in numerous murders committed from the early 1970s through the mid-1980s in connection with his leadership of an organized crime group that allegedly controlled extortion, drug deals, and other illegal activities in the Boston, Massachusetts, area. He has a violent temper and is known to carry a knife at all times.

*sitat VG*
James J. Bulger rømte i 1995, og forrige gang han ble observert skal ha sammen med kjæresten Catherine Greig i London i 2002. Han skal ha vært godt forberedt på et liv på rømmen, med penger plassert i oppbevaringsbokser verden over. Disse skal han ha benyttet seg av i både Canada, Irland og Storbritannia.

Han er ofte å se på historiske museumer, biblioteker, glad i dyr og går mye turer i parker og på stranden sammen med kjæresten sin. Hjertemedisin bruker han visst også..

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde hevet ett øyenbryn om jeg hadde sett han

Gammel 05-05-11, 10:44   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo det som er det skumle, folk flest ser jo ut som folk flest, det er svært få forbrytere som har en varsellampe montert i panna.
Men 10 mill hadde ikke vært så dumt, kanskje jeg skulle tatt meg en ekstra tur på museum i nærheten og kikke litt etter ham.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:45   #5
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han likner jo på Scallini i Revenge of the Pink Panther!, hadde jeg tenkt.

Gammel 05-05-11, 10:52   #6
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Da hadde jeg tenkt at endelig er det min tur til å bli millionær!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:55   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lest om at han har et voldsomt temperament og alltid går med kniv, ville jeg voktet meg for å glane for mye på han hvertfall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.