Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvorfor får jeg ikke sendt inn værbilde til tv2?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-11, 23:35   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor får jeg ikke sendt inn værbilde til tv2?

Har prøvd flere ganger i kveld å sende inn værbilde til TV2 etter dagens tema (årets første bad) og får det ikke til. Mener jeg har sendt inn en gang tidligere til dem uten problemer. Fila skal ikke være for stor siden jeg har redusert den i paint, men får bare opp dette uansett hva jeg prøver å gjøre med det når jeg sender inn.

Sitat:

Server Error in '/tv2' Application.

License not found. Please view "Licensing" topic in MySQLDirect .NET documentation for details or contact Core Lab technical support.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: CoreLab.MySql.MySqlException: License not found. Please view "Licensing" topic in MySQLDirect .NET documentation for details or contact Core Lab technical support.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:

[MySqlException: License not found. Please view "Licensing" topic in MySQLDirect .NET documentation for details or contact Core Lab technical support.] System.Data.Common.DbDataAdapter.Update(DataRow[] dataRows, DataTableMapping tableMapping) +1662 System.Data.Common.DbDataAdapter.Update(DataTable dataTable) +139 Tv2.Contest.DataContest.saveContest(DsContest ds) +13 Tv2.GUI.Contest.UploadBtn_Click(Object sender, EventArgs e) +1735 System.Web.UI.HtmlControls.HtmlInputButton.OnServe rClick(EventArgs e) +108 System.Web.UI.HtmlControls.HtmlInputButton.System. Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(St ring eventArgument) +57 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEve ntHandler sourceControl, String eventArgument) +18 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCol lection postData) +33 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1292

En må sende inn gjennom skjemaet deres HER. Noen som skjønner hva som menes eller som får det til fra det skjema?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no