|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Nysgjerrig på hva folk gjør og betaler hos frisøren?
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Halv pris! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg farger aldri, og betaler ca. 500.- for klipp og vask. Men så går jeg bare en gang i året, det er vel det som gjør det så rimelig også.
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg spør aldri, men nå veit jeg hva det koster, har gått til samme frisør i ti år. Jeg farger det aldri, kun klipp. 400 kr. Prisen har vel muligens økt gradvis med en hundrings eller noe i løpet av de åra, da, men det regner jeg ikke med.
|
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg betaler nok rundt 1700- 2000 for vask, klipp og farging( avhengig av om jeg farger en eller to farger) men da er det farging og napping av bryn også. Jeg går til en dyr frisør fordi det er en som mener akkurat det samme som meg om hva jeg kan ha og ikke, derfor kan jeg la henne få frie hender hver gang og alltid bli fornøyd. Har dessverre hatt noen dårlige erfaringer på frisørbytter, så jeg orker ikke annet enn å bla opp. Nå er jeg der fort to timer, hun setter alltid av god tid. Det koster jo det også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg klipper meg hos en sånn superbillig utenlandsk en. Helt ok, det. Er det 150 eller 200 kr, da?
|
|
|
#7 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Betaler 550 for vask og klipp. Så sant jeg ikke klipper meg på jobben - av frisørelever - de tar 150, men akkurat nå har de salg, så da koster det 50 :-D |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Eg er til frisøren ein til to gonger i året. Da er det vask og klipp. Det kostar rundt 500. Garantert mogleg å få det billigare, men eg gidder ikkje.
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Betalte ca 1200 sist for klipp, farge, napping av bryn og et hårprodukt.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg klipper meg 1 gang pr. mnd, og betaler mellom 400,- og 500,- pr gang. |
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg er alltid godt over 2000 ja, men det er full pakke: Striper, vask, klipp, føhn. Og jeg har MYE og tykt hår, så det tar evigheter å legge foliestripene. Hun beregner tre timer hver gang jeg er innenfor.
|
|
|
|
#13 |
|
Off the map.
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg farger det selv, jeg synes det er horrible priser, særlig med tanke på at fargen går ut veldig fort i håret mitt. Så å bruke et par tusen annenhver måned på å se smashing ut på håret, det går ikke.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?600 kr for vask, klipp og god service. Det er mye penger synes jeg, men jeg synes likevel ikke det burde være så mye billigere. De bruker tross alt minst en time på den hårmanken min. Jeg har prøvd andre frisører, men aldri blitt skikkelig fornøyd noe annet sted, jeg liker den lille ekstraservicen jeg får der jeg bruker å gå. 400 kr for barneklipp samme sted syntes jeg imidlertid var ganske rått, men når jeg tenker meg om, brukte de nær en time på den lille jålegutten min også. "Åh kan du ikke massere sånn litt til, det er så deilig".
|
|
|
#15 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?
Her (like utenfor Oslo) betaler man det samme om det er lærling eller utlært og regnet egentlig med at det da var blitt vanlig. Synes egentlig det er frekt.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg går til en dyr frisør. Det koster meg omtrent 2000,- for klipp og farging. Jeg synes hun er flink og godt lokalisert i forhold til jobben (ellers får jeg det aldri gjort), så jeg betaler med glede.
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg stikker over til nabo'n og betaler 200,- for klipp og 600,- hvis jeg skal farge det i tillegg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg kan signere hvert ord, og plusser på en time. Det tar laaang tid å frisere tykt, langt hår, bare føninga tar tyve minutter
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
.
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg betalte 1900 sist jeg kjørte full pakke. Farge (to farger), klipp, føn, napping av bryn, og kur.
|
|
![]() |
|
|