Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dette ler vi av om 20 år

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 18:48   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette ler vi av om 20 år

http://www.kjendis.no/2007/03/07/494263.html

Noen som har fler gode forslag?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 19:14   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette ler vi av om 20 år

Jeg ler av de allerede. Betyr det at jeg er forut for min tid?

Gammel 07-03-07, 19:40   #3
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Ting kommer jo alltid tilbake etter 20 år ?? I litt andre former og fasonger kanskje men det er jo stort sett det samme.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:46   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror ikke vi trenger å vente i 20 år før vi ler av Crocs - veldig populært nå, men når de blir umoderne så blir de veldig umoderne tipper jeg

Gammel 07-03-07, 23:47   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det samme tenkte jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 00:35   #6
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Jeg kommer seriøst til å dø hvis...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:25   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei du er moteekspert for de ler allerede.

Jeg ler vel ikke akkurat, men har ikke tenkt å skaffe meg verken Crocs eller månesko. Månesko fantes da jeg gikk på barneskolen. Jeg syntes ikke det var noe kult da heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:36   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

He he. Jeg ler allerede. :forut for sin tid:

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 18:57   #9
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men fler forslag da??

Gammel 08-03-07, 20:23   #10
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)

Stjerne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Signerer

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 20:48   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tja, hva ler vi av, tro?
Panelgardiner? (helt ok, men vi er vel drittlei om noen år)
Bukser nedi støvlettene?(selv om jeg liker det),
Steamdusj som inneholder diskolys, radio, speil og telefon?
VB-buksene?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 20:53   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crocs ser teite ut, men de er sabla gode å gå i. Flere sykepleiere har jo begynt å bruke dem nå. Jeg skal kjøpe meg et par til sommeren, men ikke i sjokkfarger. Blir nok hvite eller sorte. Deilig!!

Mulig vi ler av det som er på moten nå, men ting kommer jo alltid tilbake etter en stund. Tror ikke tattiser vil bli så harry, det spørs vel hva man har tatovert på seg. Det er jo mange tattiser som er uhyre harry idag, feks. ei rose på puppen, anker på underarmen og "mamma" på overarmen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 21:02   #13
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker de knall gule Crocs'ene mine kun på jobb (i helsevesenet), og tror aldri jeg kommer til å gidde å skjemmes for det. Ikke en gang om 20 år.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg humrer nå litt allerede, jeg da. Har aldri syntes disse monsterkabinettene er særlig fine.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:08   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes moten generelt er mer romslig nå enn slik jeg opplevde den på 80-tallet, så de store latterkulene i etterkant vil kanskje unngås i noen grad? For min egen del må jeg også innrømme at jeg er så lite trendy på mine gamle dager at jeg nærer en stor skepsis til det meste nye som dukker opp - så som støvletter utenpå buksene og selskapsshorts. Jeg ler på ingen måte høyt, men det hender jeg fniser litt inni meg av enkelte utpregede moteplagg allerede mens de er moderne.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:17   #15
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg ler ikke så mye av dem, men er mer skeptisk til kombinasjonen vann og strøm.

Gammel 12-03-07, 20:30   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror vi vil le av navneskilt på vognene. (Ler allerede)

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:26   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crocs ser ut som tresko omtrent, jeg tror ikke vi kommer til å le av dem, men de månestøvlene er like stygge nå som de var på 70-tallet og ballongkjolen så direkte latterlig ut. Jeg er visst også forut for min tid.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:12   #18
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Apropos tatoveringer; som sykepleier i eldreomsorgen ser jeg for meg at vi etterhvert vil se massevis av artige eksempler på hva aldringsprosessen kan gjøre med disse.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 23:40   #19
Pastill
Pauset

Standard

Er det noen som husker når sånne "snøretopper" var et must?

Gammel 12-03-07, 23:44   #20
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Apropos tatoveringer; som sykepleier i eldreomsorgen ser jeg for meg at vi etterhvert vil se massevis av artige eksempler på hva aldringsprosessen kan gjøre med disse.

Jepp!

Ellers stemmer jeg i at crocs ikke er pent, men jeg er kvitt rygg- og hoftevondt etter at jeg begynte å bruke dem på vakt i helsevesenet! Kommer aldri til å le av dem!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.