Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaring med flyselskap, reise til Brasil

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 21:42   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med flyselskap, reise til Brasil

Jeg titter på flybilletter til Rio, og får opp TAM som et alternativ hvis jeg skal reise med noen som gir Eurobonuspoeng. Det er da Lufthansa til Frankfurt, og brasilianske TAM til Rio. Er det noen som har flydd med disse? Jeg er, som nevnt tusen ganger før, ikke overbegeistret for å fly, og må derfor sjekke om det er kjipe greier. Alternativet mitt er Air France, men da får jeg ikke bonuspoeng.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 21:44   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med flyselskap, reise til Brasil

Sorry, ingen erfaring.
Men har flydd TAP til Brasil, og det gir eurobonuspoeng. Vi likte TAP

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 21:45   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke opp TAP som alternativ. Pussig.

Men fortell mer om TAP. Fine fly? Ikke gammelt? Gode seter? Entertainment?

Gammel 13-05-11, 21:55   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Hm. Takk, Hattifnatten. Varig vet jeg ikke hva er, men jeg skal google. Jeg er egentlig ganske happy med BA jeg da, men vet at mange er uenige. Jeg ser at BA har god mellomlanding til Rio, med tre timer på Heathrow. Jeg tør aldri ha mindre enn det der. Air France liker jeg ikke, og vil helst slippe. Men det var som sagt disse poengene da ... Jeg er ett hårstrå unna gullkort, og i sommer skal jeg reise alene til USA med sønnen min, og da kunne det kortet vært handy å ha altså.

Gammel 13-05-11, 22:02   #5
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Fløyet Air France til både Rio og Venezuela og opplevde skikkelig dårlig service begge ganger. Vet det ikke var det du spurte om assa. Den gang hadde tap skikkelig dårlige flytider og måtte overnatte ett eller annet sted på veien, men vi snakker 5-6 år siden her.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:06   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Star Alliance. Du er jo dopet uansett.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:28   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener at TAM er helt ok. Mannen flyr mye med American (som er levelig, men ikke i toppklasse), men jeg mener at han foretrekker TAM.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:30   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg får ikke opp TAP som alternativ. Pussig.

Men fortell mer om TAP. Fine fly? Ikke gammelt? Gode seter? Entertainment?

Fine fly, gode seter God og hyggelig service.
Entertainment? Ha'kke peiling Jeg fløy med to 1-åringer, en 7-åring og en 9-åring, så jeg hadde i grunn nok adspredning med meg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:37   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har null peiling (det er bare mannen som drar til Brasil. ), jeg ville bare gå inn og si at jeg er passe unnelig på deg.

Gammel 13-05-11, 22:53   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Flyr ikke Lufthansa dit da?

I følge mannen har vi flydd TAM fra Sao Paulo til Buenos Aires. Siden jeg ikke husker flighten må det bety at det har ært bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.