Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sløyfeaksjoner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 17:28   #1
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sløyfeaksjoner

Det har i lang tid vært lett å få tak i Rosa Sløyfe-aksjonens sløyfer, både som pins og refleks.
Det jeg lurer på er om/hvor man kan få tak i de andre sløyfene. Jeg har prøvd å google, og finner "mange" sider som selger de forskjellige fargene, men jeg vil være sikker på at det er en seriøs side jeg bestiller fra, og at pengene faktisk går til riktig formål.

Er det noen som vet?

Gammel 16-05-11, 12:27   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sløyfeaksjoner

Er det ingen som vet noe om dette, altså.
Og jeg som gikk og trodde at det ikke fantes noe man ikke kunne finne ut på FP

Gammel 16-05-11, 12:30   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Er ikke det til støtte for brystkreft? Isåfall er vel kreftforeningen en ide.

Gammel 16-05-11, 12:33   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du på blå og røde og sånn?
Finn interesseforeningen for det, og se der?

Gammel 16-05-11, 12:58   #5
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Er ikke det til støtte for brystkreft? Isåfall er vel kreftforeningen en ide.

Jo, Rosa Sløyfe-aksjonen er for brystkreft, den har jeg i refleks. Men jeg er ute etter om de har andre reflekssløyfer i andre farger.
Blandt annet den røde sløyfen til støtte for HIV/Aids.

Gammel 16-05-11, 12:59   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jo, Rosa Sløyfe-aksjonen er for brystkreft, den har jeg i refleks. Men jeg er ute etter om de har andre reflekssløyfer i andre farger.
Blandt annet den røde sløyfen til støtte for HIV/Aids.

Da ville jeg sjekket interesseforeningen for Hiv/aids.

Gammel 16-05-11, 13:02   #7
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Tenker du på blå og røde og sånn?
Finn interesseforeningen for det, og se der?

Ja, jeg har prøvd å google det, men ble ikke noe klokere. Men jeg får fortsette å lete!

Gammel 16-05-11, 15:45   #8
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her får du den røde sløyfa:
http://www.hivnorge.no/id/64

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.