|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris brukt speilrefleks?Jeg har kjøpt meg nytt kamera (
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pris brukt speilrefleks?Max 1000kr. 350D ligger så pass langt bak de kameraene som ligger ny til 3000kr nå at jeg ville aldri gitt mer enn 1000kr for et. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Sv: Pris brukt speilrefleks?Såpass mye? Jeg er også litt der at jeg selv ikke synes kameraet er verdt en sjit, men kan jo ikke bare GI det vekk heller, det er jo verdt litt for en som bare har mobilkamera og gjerne vil ta litt skikkelige bilder.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pris brukt speilrefleks?I mine øye er det heller ikke vert en skit, så jeg ga det jo vekk. I bursdagspresang til lillebror da. Han ble strålende fornøyd og bruker det forsatt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Pris brukt speilrefleks?Det er jo fortsatt et bra kamera, men som det blir sagt, det har kommet mange modeller etterpå med bedre ytelse, og prisene går stadig nedover.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Pris brukt speilrefleks?Følger det objektiv med? I såfall kan du ta det du ville fått for objektivet. Trolig ca 500 kr tenker jeg. Uten objektiv bør du heller gi det bort.
|
|
|
#8 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pris brukt speilrefleks?Jeg ser på finn.no at prisene folk ber om for dette er eksepsjonelt høye, mye høyere enn det som blir nevnt i denne tråden; så hvis du vil ha mest mulig penger for det kan det jo godt hende det går an å selge det der. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Sv: Pris brukt speilrefleks?Det følger med kit-objektiv, ja. Takk for tips, folkens.
|
![]() |
|
|