Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor kjøper jeg balkongflagg idag? (Bærum)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-11, 13:06   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper jeg balkongflagg idag? (Bærum)

Idag, enkelt og lettvint? Har sånn festedings.

(gjerne tips i CC-Vest - Sandvika - Bærum-området)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:07   #2
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg balkongflagg idag? (Bærum)

Type Jernia-butikker?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:10   #3
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Maxbo, Jernia, Coop OBS!, Plantasjen/støre hagesentere.... Vil tro det er mange som har det nå.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:15   #4
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

De fleste matbutikker har. Jeg tok det siste på Meny Røa, men mener CC hadde igjen en god del. CC eller storsenteret er mitt stalltips.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:17   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Europris

Gammel 16-05-11, 13:27   #6
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Jeg kjøpte på Rema et eller annet sted i Bærum, tror det var Sandvika, for 3 år siden. Kosta en 50-lapp og ser så fint og greit ut atte.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:28   #7
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-05-11, 13:43   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jernia på CC Vest? De pleier også ha en sånn stand der de selger alt mulig 17.mai-stæsj, nede i underetasjen der.

Gammel 16-05-11, 14:01   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jernia på CC Vest? De pleier også ha en sånn stand der de selger alt mulig 17.mai-stæsj, nede i underetasjen der.

Den er der i år og!

Gammel 16-05-11, 13:45   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jernia hadde balkongflagg til 99,- nå. Jeg kjøpte forrige uke.

Gammel 16-05-11, 14:06   #11
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Nille?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:08   #12
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Da blir det cc vest på meg Takk for tips alle sammen!

Gammel 16-05-11, 14:48   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stabækbutikken på Bekkestua

Gammel 16-05-11, 18:02   #14
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Europris på Østerås 79.90!

Gammel 16-05-11, 18:50   #15
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Skulle inn og tipse om Jernia, men da hadde du jo funnet - og billigere enn der også! Hurra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.