Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tryllekunstner eller lignende

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 12:23   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Tryllekunstner eller lignende

Skal arangere stor fest i borettslaget tidlig i høst. Skal ha underholdning for barna..tryllekunstner eller lignende. Noen som kan tipse om noen vi kan leie inn fra Oslo eller omegn?

Gammel 18-05-11, 12:25   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tryllekunstner eller lignende..

På hotellet vi var på i påsken hadde de en tryllekunstner/buktaler som falt veldig i smak hos begge mine (4 og 8). Jeg har selvfølgelig glemt hva han het (Erik ett eller annet muligens, han hadde visst vært med på Norske Talenter). Tror jeg har en sånn lapp med kontaktinfo hjemme (ungene fikk autografer), jeg kan sjekke hvis det er av interesse?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:59   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tryllekunstner eller lignende..

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

På hotellet vi var på i påsken hadde de en tryllekunstner/buktaler som falt veldig i smak hos begge mine (4 og 8). Jeg har selvfølgelig glemt hva han het (Erik ett eller annet muligens, han hadde visst vært med på Norske Talenter). Tror jeg har en sånn lapp med kontaktinfo hjemme (ungene fikk autografer), jeg kan sjekke hvis det er av interesse?

Ja, gjerne!

Gammel 18-05-11, 12:35   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tryllekunstner eller lignende

Vi leide Virrvarr til 8-årsdag i fjor. Han er morsom og er en kombinasjon av tryllekunstner og klovn. Anbefales!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:08   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Da skal jeg sjekke når jeg kommer hjem!

Gammel 18-05-11, 22:17   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Det sto bare en webadresse på kortet jeg hadde, men det sto mailadresse på hjemmesiden:

http://erikmogeno.com/

Ungene elsket han!

Gammel 26-05-11, 19:46   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Takk for tips!!!

Gammel 26-05-11, 19:50   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Han her er også veldig god, og flink med barn: http://www.erlingsolland.com/

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.