Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

På østnytt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 13:32   #1
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På østnytt

12 minutter ut i innslaget er fotograf Jens Haugen og jeg som modell på Østnytt som gikk på mandagen.

Rart å se seg selv på TV, men morsomt

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/737440/

Det var dagens skryt

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 14:35   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På østnytt

man må skryte der man kan.
Jeg får ikke sett det nå, jeg er direkte inne fra iPhonen, mens jeg egentlig jobber. men skal se i kveld.

Gammel 20-05-11, 11:09   #3
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

man må skryte der man kan.
Jeg får ikke sett det nå, jeg er direkte inne fra iPhonen, mens jeg egentlig jobber. men skal se i kveld.

Jaha, selvskryt er bra.

Gammel 20-05-11, 11:17   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også glemte jeg å se! Nå er jeg inne fra iPhone igjen. Kanskje jeg husker det i kveld.

Gammel 20-05-11, 11:17   #5
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også glemte jeg å se! Nå er jeg inne fra iPhone igjen. Kanskje jeg husker det i kveld.

Haha... du går uansett ikke glipp av noe veldig stort om du glemmer det. litt stort for meg, ekstremt lite for alle andre :P

Gammel 20-05-11, 11:23   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig moro å se seg selv eller noen man kjenner på TV!
Ungene mine er med i nyhetssnutt og vi ha lastet den ned og lagret den. De har sikkert sett det 100 ganger, minst

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:36   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Poden min skal være med i et innslag på kosinus til høsten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.