Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopping i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 23:29   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Shopping i London

Jeg skal på kurs i London i juli og kommer til å ta en helg der før til shopping, helt alene. Har vært mye i London før og shopper alltid klær til barna, men har lyst å prioritere meg selv også litt denne gangen. Hvor shopper jeg da? Bor nok i nærheten av Green Park og Ritz, altså ikke langt fra Oxford street og Regent street. Vil gjerne holde meg i det området. Trenger klær og sko.

Noen som vet hvor Abercrombie & Fitch butikken ligger?

Hvor er det OK å spise alene på kveldstid? Har lyst på indisk en dag i alle fall.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.