|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Vi skal ha middagsgjester, men ettersom det ble avtalt først i dag, har vi ikke planene klare. I kjøleskapet er det seifilet og laksefilet - noen forslag til tilberedning? Vi har mulighet for å kjøpe det meste av basisvarer, inkl. urter og de fleste slag grønnsaker.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Russisk fiskesuppe
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Jeg pleier lage en variant av denne fiskesuppen. Den pleier å slå an.
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Fiskesuppe
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Søk opp Iset fiskegryte. Den er super med laks og sei. Jeg serverer med steitke båtpoteter, enkelt til mange.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Nå har du vel sikkert middagen i boks for idag, men her er tips til en annen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hva lager jeg av lakse- og seifilet?Takk for inspirasjon! Jeg hadde nesten glemt at vi pleide å servere ovnsbakt torsk med pesto - takk for oppfrisking! Det ble fiskesuppe i dag, godt fornøyd.
![]() |
![]() |
|
|