Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken tlf?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-11, 15:01   #1
Left
Passiv

Standard

Hvilken tlf?

HTC Incredible, HTC Desire HD, Sony Ericsson Arc?

Jeg vil se mobil-tv, og den bør ha godt kamera.

Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 15:18   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tlf?

Du kan jo gjette kva eg vil svare :knegg

HTC Desire HD.

Gammel 22-05-11, 19:59   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Du har fortsatt ikke bestemt deg, ser jeg?

Hos meg står valget fortsatt mellom Arc og iPhone.

Gammel 22-05-11, 23:28   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Du har fortsatt ikke bestemt deg, ser jeg?

Hos meg står valget fortsatt mellom Arc og iPhone.

Nope! Jeg hadde egentlig håpet at de kom med en oppdatering på Desire´n min, slik at jeg slapp å kjøpe ny, men det skjer vel ikke med det første.

Jeg heller mer og mer til HD, for er så utrolig fornøyd med den HTC jeg har nå.

Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 08:41   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan er kameraet på den? Jeg er ute etter en telefon med bra og raskt kamera, og det er derfor jeg har fått snevret inn valget mitt såpass. Jeg har fått vite at HTC ikke har så bra kameraer i sine telefoner?

Har du hatt iPhone, forresten?

Gammel 23-05-11, 08:45   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvis de ikke har gjort noe med kameraet på Iphone siden jeg kjøpte min, så er virkelig ikke kameraet noe bra altså.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 21:30   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Jeg bestilte i hvertfall Arc i går, så nå blir det spennende om noen dager.

Gammel 25-05-11, 10:05   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg bestilte i hvertfall Arc i går, så nå blir det spennende om noen dager.

Må få oppdatering når den er testet litt da

Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 18:31   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hvis god batteritid er viktig framstår HTC Incredible S som et bra valg.

Samsung Galaxy SII og HTC Sensation er to helt nye modeller man kanskje også bør se på. LG Optimus 2X er heller ikke så dum...

Gammel 25-05-11, 19:26   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samsung galaxy SII?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.