Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er greia med treningsminiskjørt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-11, 18:58   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er greia med treningsminiskjørt?

Ja, det har jeg da observert på mitt lokale helsestudio. Først til salgs, og så på zumbadamer. Jeg har veldig lite behov for innsyn opp i "glufsa" ( som Synnøve Svabø kommenterte under et Grand Prix en gang) til mine treningsfeller.

Til tredemølleløping er det vel ok, men timer som innebærer ulike former for skreving?

Hva er greia, egentlig? Det virker da veldig upraktisk?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:00   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?

Spør badmintonmenneskene, som vil ha det påbudt for kvinner (nei, ikke for menn, tenk så kjedelig!) for å få flere tilskuere.

Ellers - nei, ha'kke peiling. "Jeg er kvinne også når jeg svetter!" eller noe sånt?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:01   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er vel treningsshorts under? Jeg har veldig lyst på dette til å løpe i, fordi det føles litt mer dekkende enn hotpants, liksom. Den er i hvert fall med isydd shorts.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:04   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg så hadde ikke isydd shorts. Hvertfalll ikke noe større enn en damebokser, slik at partiet mellom bena var på størrelse med en vanlig truse.

Nå er ikke jeg av typen som ville trent i hotpants heller da.

Gammel 22-05-11, 19:07   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke jeg heller, inne. Men når man skal løpe ute på varme dager, er definitivt kortere bedre. Og jeg føler meg ikke komfortabel med å løpe i korte shorts, ergo har jeg lyst på et løpeskjørt.

- No. 4 -
Gammel 22-05-11, 19:09   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Som jeg skrev, til løping og andre aktiviteter hvor bena tross alt peker nedover er det jo ok, men ikke så veldig til noe som innebærer høye kneløft, høye spark og skreving.

Gammel 22-05-11, 19:11   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg kan være enig i det.

:my eyes!:

- No. 4 -
Gammel 22-05-11, 19:16   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som jeg skrev, til løping og andre aktiviteter hvor bena tross alt peker nedover er det jo ok, men ikke så veldig til noe som innebærer høye kneløft, høye spark og skreving.

Det er vel en del som vil mene at et miniskjørt nettopp er passende påkledning til denslags aktiviteter.

:lasvegas:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:19   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Aldri sett det der jeg trener, tviler på at jeg kommer til å se det heller, men i badminton er det helt vanlig. De skrever da en hel del de når de spiller.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:20   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er vel en del som vil mene at et miniskjørt nettopp er passende påkledning til denslags aktiviteter.

:lasvegas:

Ikke i en svett treningskjeller.

Gammel 22-05-11, 19:34   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man har en integrert sykkelshorts under skjørtet, så blir det plutselig meget hyggelig plagg som skjuler evt. komplekser man måtte ha vedr. valker rundt hoftepartiet. (uten integrert sykkelshort? )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 17:50   #12
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Løping som ikke innebærer høye kneløft, høye spark og skreving (og brøling, hyling og veiving med armene) er kjedelig løping

... jeg kunne godt tenkt meg å ha et sånt skjørt å løpe i, men med noe anstendig under da. Hvor har de rimelige sånne hen, tro?

Gammel 23-05-11, 17:52   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor kan man ikke bare løpe i shorts, da? Hvis man likevel må ha noe lignende under. Jeg ser faktisk ikke at et treningsskjørt kan være praktisk i de hele tatt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 18:03   #14
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Når man tilfeldigvis bare har tatt av seg tunikaen, og hopper og spretter til Zumba i kjelleren med tights og en litt kort genser med ca. 10 kilo overvekt, så hadde et sånt treningsskjørt vært særdeles lurt når det plutselig ringer på døra
Over tightsen, vel og merke.

Gammel 23-05-11, 18:08   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor kan man ikke bare løpe i shorts, da? Hvis man likevel må ha noe lignende under. Jeg ser faktisk ikke at et treningsskjørt kan være praktisk i de hele tatt.

Av samme grunn som at skjørt er mer flatterende enn hotpants til vanlig også?

Jada, jeg er forfengelig, også i skogen.

- No. 4 -
Gammel 23-05-11, 18:10   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes i grunnen løpetights er kjempefint i skogen.

Jeg lurer veldig på når jeg møter første maratonførtiåring inni skogen her med miniskjørt.

Gammel 23-05-11, 18:12   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal man være forfengelig i skogen?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 18:22   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Man kan. Hvis man vil.

Jeg bruker capri-lengde på løpetights, men vurderer et skjørt for de varmere dagene. HV: ikke lenge til, selv i Bergen, antar jeg.

- No. 4 -
Gammel 23-05-11, 18:34   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er trendnisser her på neset, så jada, sikkert. :forbereder meg mentalt:

Gammel 23-05-11, 19:08   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på min første zumba-time på fredag, og stilte opp full av bange anelser etter alt jeg hadde lest her inne. Jeg kunne med glede konstatere at alle de andre på den treningen hadde på seg akkurat like lite interessant treningstøy som meg.

Det var altså ikke et eneste skjørt i sikte, og det kjenner jeg at jeg er litt glad for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.