|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hva er greia med treningsminiskjørt?Ja, det har jeg da observert på mitt lokale helsestudio. Først til salgs, og så på zumbadamer. Jeg har veldig lite behov for innsyn opp i "glufsa" ( som Synnøve Svabø kommenterte under et Grand Prix en gang) til mine treningsfeller.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Spør badmintonmenneskene, som vil ha det påbudt for kvinner (nei, ikke for menn, tenk så kjedelig!) for å få flere tilskuere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Men det er vel treningsshorts under? Jeg har veldig lyst på dette til å løpe i, fordi det føles litt mer dekkende enn hotpants, liksom.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Den jeg så hadde ikke isydd shorts. Hvertfalll ikke noe større enn en damebokser, slik at partiet mellom bena var på størrelse med en vanlig truse.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Nei, ikke jeg heller, inne. Men når man skal løpe ute på varme dager, er definitivt kortere bedre. Og jeg føler meg ikke komfortabel med å løpe i korte shorts, ergo har jeg lyst på et løpeskjørt.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Som jeg skrev, til løping og andre aktiviteter hvor bena tross alt peker nedover er det jo ok, men ikke så veldig til noe som innebærer høye kneløft, høye spark og skreving.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?
Det er vel en del som vil mene at et miniskjørt nettopp er passende påkledning til denslags aktiviteter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Aldri sett det der jeg trener, tviler på at jeg kommer til å se det heller, men i badminton er det helt vanlig. De skrever da en hel del de når de spiller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Når man har en integrert sykkelshorts under skjørtet, så blir det plutselig meget hyggelig plagg som skjuler evt. komplekser man måtte ha vedr. valker rundt hoftepartiet.
|
|
|
#12 |
|
tradisjonell figur
|
Løping som ikke innebærer høye kneløft, høye spark og skreving (og brøling, hyling og veiving med armene) er kjedelig løping
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Hvorfor kan man ikke bare løpe i shorts, da? Hvis man likevel må ha noe lignende under. Jeg ser faktisk ikke at et treningsskjørt kan være praktisk i de hele tatt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Når man tilfeldigvis bare har tatt av seg tunikaen, og hopper og spretter til Zumba i kjelleren med tights og en litt kort genser med ca. 10 kilo overvekt, så hadde et sånt treningsskjørt vært særdeles lurt når det plutselig ringer på døra
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Av samme grunn som at skjørt er mer flatterende enn hotpants til vanlig også?
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Jeg synes i grunnen løpetights er kjempefint i skogen.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Man kan. Hvis man vil.
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?De er trendnisser her på neset, så jada, sikkert. :forbereder meg mentalt:
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Jeg var på min første zumba-time på fredag, og stilte opp full av bange anelser etter alt jeg hadde lest her inne. Jeg kunne med glede konstatere at alle de andre på den treningen hadde på seg akkurat like lite interessant treningstøy som meg.
|
|
![]() |
|
|