|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
guru advisor
|
Villa Malla, Hurum - erfaringer?Ja, overskriften sier det meste. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Det er veldig fint der, spesielt når det er fint vær. Maten er god (men buffet da) og prisen grei. Hun som driver det er veldig hyggelig og går gjerne rundt å prater med de som vil. Stemningen er rett og slett god. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Villa Malla |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Nydelig sted, god mat - en opplevelse synes jeg! Et tips er at man kan ta rutebåt fra Oslo og dermed ta seg noen glass vin også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Ja det er nydelig der!
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Uteområdet er veldig fint. Veldig dårlige p-muligheter, så også av den grunn er rutebåt smart. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Jeg liker meg der, særlig i finvær. God, sunn mat. Svingete vei ut dit. Liker at eieren sitter ved et bord blant gjestene og diskuterer med kelnerne på fransk og vandrer rundt og anbefaler dressing til salaten.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa Malla, Hurum - erfaringer?Vi har vært der endel både i forbindelse med jobb, og privat. Og selv om maten er god, er det de samme rettene hele tiden. Det blir litt kjedelig etterhvert.
|
![]() |
|
|