|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Vi skal til London i sommer - Vesla vil da være 8, og gleder seg vilt.Junior vil være 8 måneder, og jeg satser på at han gleder seg han med...
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Jeg ville hatt med meis eller en eller annen bæremulighet. Det er kronglete med vogn på undergrunnen og greit å ha muligheten til å ta den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Jeg syns Legoland Windsorr var en vits. Det er bittelite, og svært dårlig drevet, med tanke på effektivitet osv. Det ligger virkelig i gokk, og man er stuck der til man får plass på en shuttlebus tilbake til stasjonen.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Ang. passfoto så går du til en fotoforretning der de gjerne tar bilder - lettere det!
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)
Vi var i Legoland utenfor Windsor for noen år siden og hadde en helt annen opplevelse enn Tallulah. Vi leide bil så vi fikk ingen erfaring med shuttlebussen. Dessuten var det ingen køer siden vi var utenfor høysesongen. De hadde omtrent de samme attraksjonene som i Billund, men dette kan man jo sjekke ut på forhånd så får man ingen overraskelser. Dessuten er Windsor en koselig by om man har tid til å stoppe.
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Husk at i London er det egentlig ett fett hvor du bor, bare det er i nærheten av en stasjon. det blir uansett endel togkjøring. Det betyr at du kan se på mulighetene for et hotell, vandrerhjem eller B&B som ikke ligger midt i, men kanskje har mulighet for en liten hage/park utenfor el.l. det er gull verdt når man reiser med små barn. Sist redigert av Charlie : 23-05-11 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Først av alt: Bøttevis med sympati for flyskrekken! Jeg slet med det i flere år helt til det plutselig slapp taket på en meget forsinket tur HAU-OSL hvor vi hadde verdens hyggeligste kaptein som var utrolig flink til å forklare absolutt alt som skjedde undervegs. Vi anbefale deg en tur innom flyskrekksidene til SAS, der er det mye god informasjon. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ad astra
|
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Hotell er booket, vi fikk anbefalt ett som ligger rett i nærheten av London Eye og som skulle være svært familievennlig.
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Så artig. Jeg har også veldig lyst til å ta med familien til London. Blir spennende å høre om deres erfaringer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Det hender det er tivoli i Hyde park, men jeg vet ikke om det pleier å være der om sommeren. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: London i sommer - med 8-åring og 8-måndting :)Hvis du ikke har bærertøy, kanskje noen kan låne deg en Manduca. Jeg har hatt stor glede av min på reiser. Lillesøster på to år satt ganske lenge i den på en lang reisedag i fjor sommer, og jeg bar eldstejenta på 4 år ned fra fjellet i den. Vi har to tette, så da ble det en trille og en sele på reise.
|
|
![]() |
|
|