|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [hos frisøren] Klager dere?Om dere har vært hos frisør og fått en klipp/farge HvaHarDu dere er misfornøyd med på en eller annen måte, klager dere?
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 24-05-11 kl 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på om jeg skal klage på dagens traume i frisørstolen.
![]() |
#3 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg hadde nok ikke klaget. :veik og konfliktsky: Hadde bare latt være å gå tilbake igjen samme sted, det er ikke noe kult å klippe seg hos folk som nekter å høre etter
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Får håpe du har rett, ellers har vi jo alltid extentions
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Nextlife: Det burde jeg også gjøre.
![]() |
#7 |
Rockesøster
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?
Jepp. Og med tanke på at man nødvendigvis må ha denne "varen" på seg, okke som, bør det virkelig være et krav at man har fått det man har bedt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg hadde ikke klaget, men jeg hadde heller ikke grått. Det vokser ut igjen.
![]() |
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg klager om det er noe som blir riv ruskende galt, men hva som blir det er jo et definisjonsspørsmål.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg har klaget på skamfert sønn ja, og vi fikk ny klipp. Jeg nekter å betale over 300 for noe jeg kunne klart bedre selv. |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg klager til frisøren (haha, som om jeg noen ganger er hos frisøren) - problemet med å klage hos frisøren er jo at skaden allerede er gjort, så det føles litt fånyttes.
![]() |
#13 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Har prøvd - jeg klaget ikke, byttet frisør og så meg aldri tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg klippet meg for et par mnd siden. Jeg var ikke fornøyd, jeg gikk og dro i det og ordnet og rufset, men det ble ikke bra. Så jeg ringte til frisøren og sa et som det var, at jeg ikke var happy. Jeg fikk komme inn igjen, ble klippet av daglig leder helt gratis og ble kjempefornøyd.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg har også klagd. Jeg farget håret en gang der jeg ikke så før jeg kom ut i dagslyset at de ikke hadde farget etterveksten ordentlig. Jeg var siste kunde før stengetid og skulle reise bort dagen etter, så jeg løp tilbake og dundret på døra til de åpnet, og jeg var så rasende at de farget håret mitt på nytt med en gang. De andre gangene har ikke vært fullt så dramatiske, da, men da har jeg klagd etter noen dager, og da har jeg alltid fått komme tilbake, slik at de har fikset det gratis. Jeg har også klagd på en klipp av sønnen min, hvor de klipte for lite. Da ble de litt sure, faktisk, så jeg gadd ikke bruke den frisørsalongen mer.
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Det er noen år siden, men da var jeg skikkelig misfornøyd med klippen. Det skulle stusses litt og dama klipte av mag nesten alt hår jeg hadde.
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Har heldigvis aldri opplevd så stor misnøye med klipp at jeg har følt for å klage, men jeg hadde nok gjort det om jeg følte for det. Betaler såpass mye for en klipp, så da forventer jeg å bli fornøyd.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Sønnen farget håret sitt svart, og fikk farge på genseren sin. Frisøren forsikret at det ville gå vekk i vask. Ved neste frisørtime sa jeg fra at flekken ikke hadde gått vekk, tross flere runder med vanish. (Hint hint, her har du mulighet til å tilby litt kompensasjon) Jeg sa også at det var en bomullsgenser (hint hint- har du noen andre vasketips enn vanish?) Hvorpå frisøren svarer "Åååja, var det bomullsgenser, nei da går det jo ikke vekk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg klippet meg forrige uke, var ikke fornøyd med luggen. Sa fra der og da, hun justerte sånn jeg ville ha den og det ble veldig fint. Enda bestillingen hun fikk var såpass vag at det ikke var greit å skjønne hva jeg ville ha heller. Hun syntes det var helt greit at vi fikset ettersom vi så hvordan det ble, sa hun. |
![]() |
![]() |
#20 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [hos frisøren] Klager dere?Jeg må innrømme at jeg sliter litt med å klage, men jeg har da gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|