|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg skal tatovere meg igjen, og 13-åringen har spurt om hun får være med når jeg gjør det.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer meg..den første tanken som slår meg er hvorfor man bestiller time for å gjøre noe som man ikke vil at barna skal gjøre når de blir voksne? (at man uforvarende gjør noe man helst ikke ser gjentatt er noe annet enn å planlegge det..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megAner ikke, men jeg ble litt nysgjerrig på hva du vanligvis snakker med tatovøren din om.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megTja, i og med at du ikke er moren ville jeg nok hørte med henne om det var greit eller ikke.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer meg
Jeg røyker og drikker meg full innimellom også. Og gikk for lite på skole. Og jeg liker tatoveringer.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Nå er han ikke min, og ikke sånn at jeg kjenner ham så veldig, men vi har noen felles kjente i et litt belastet miljø, og det er mye å prate om der.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg klarer ikke legge fra meg denne helt. Jeg tenker også at det hadde vært rart å ta med Stedattera når jeg tatoverer meg om jeg var motstander av tatoveringer. Strengt tatt ville det vært en smule schizofrent at jeg selv tatoverte meg hvis jeg var motstander av tatoveringer.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Men om hun begynner å henge seg opp i at hun vil tatovere seg nå, er sjansen større for at hun faktisk gjennomfører når hun er 18. Jeg hadde vært glad om hun ventet til hun var voksen.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
Litt sånn; "Hvor mange delfiner har du tatovert?" Eller bamser, hjerter, hvadetnåer som er populært blant 18-åringene nu til dags. Det er greit å se at man ikke automatisk blir unik og spesiell om man tar en tatovering.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg synes du isåfall skal spørre ham hvor ofte han har kunder innom som tatoverte seg mens de var for unge og må finne en eller annen nødløsning oppå når moten viste seg å endre seg når de ble eldre. Det er visst ikke like supermoderne med tribal i korsryggen mer, har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megEller kinesiske tegn.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megSånn apropos tatoveringer og barn; sønnen min nar begynt å legge merke til mine. "Mamma, hva er det?" "Det ser du vel." "Ja, det er en fugl, men hvorfor ER den på huden din?"
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg hadde mine med ene gangen. De var vel 4 og 12 år. Eksmannen var der også. :familiesyssel:
![]() |
![]() |
#16 |
Leser
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megDu må bare skrike hele tiden, da løser du både konverseringsproblematikken og det at 13-åringen får lyst til å tatovere seg. Faren min brukte å fortelle meg at det gjorde så vondt at han gråt, jeg ble faktisk voksen før jeg skjønte at han mest sannsynlig bare sa det for at jeg ikke skulle gjøre det. Det var ikke før søskenbarnet mitt tattoverte seg og uttalte: "Ikke verre enn å ha mensen!" det begynte å demre for meg. bm: lettlurt
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg sa forresten også at jeg skulle tatovere meg såsnart jeg ble atten. Nå venter jeg bare på å bli atten, egentlig. |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg hadde heldigvis ikke penger til å tatovere meg da jeg var 18. Jeg vet hva jeg ville tatovert da, og det er jeg veldig, veldig, VELDIG glad for at jeg ikke fikk gjennomført.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg tenker at lysten til å tatovere seg ikke nødvendigvis kommer til å endre seg noe særlig ved at du tar henne med. Men om du har en fornuftig tatovør, kan du jo snakke litt med vedkommende på forhånd, og få denne til å fortelle om nyttigheten av å velge noe gjennomtenkt. Jeg var over 30 da jeg tok min første tatovering, og jeg er veldig glad for at jeg ikke endte opp på noen av de jeg har hatt lyst på opp igjennom.
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: 13-åringen vil være med når jeg tatoverer megJeg hadde ikke hatt noe problem med å ta med meg jentungen da hun var 13. Jeg tror ikke det vil være avgjørende for om hun tar tatovering om 5 år eller ikke.
![]() |
|
|