|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Hvor mange håndklær har dere?Altså, jeg har kjøpt håndklær i dag.
![]() |
#2 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har langt flere enn det, men overhodet ikke behov for mer enn det du har. Jeg er vaskenazi, så her ligger ikke håndklærne lenge i skittentøyskurven om gangen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg mener det holder. Vi bytter vel håndklær ca to ganger i uka, vasker en gang, så det ville vært greit her.
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi kjøper sjelden nye, vi ønsker oss i julegave innimellom når det trengs utskifting. Problemet er vel at de gamle ikke har blitt fjernet, men fortsatt å rullere i systemet. Nå har jeg nettopp tatt meg på tak og ryddet vekk de verste, moder'n vil gjerne ha til å veve filleryer av. Det ideelle hånkletallet er 15 store og 8 små, for det er det plass til i skapet når alle er rene (inkl ett til hver på knaggene).
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har flere enn det, tror jeg, men det faller stadig noen fra. Vi har to bad, da, så vi må ha noen på hver. Jeg holder på å bytte ut de slitte, så på det ene badet bor det bare nye. Seks badehåndklær og seks-åtte småhåndklær, tipper jeg. Det er nok der, men det er det badet som brukes minst. På hovedbadet er det ikke skap med glassdør, så derfor oppbevares de slitte der. Og der burde det vært flere.
![]() |
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Har hummer og kanari, og ingenting matcher, og masse gammelt. Jeg liker nesten gamle, slitte håndkle best jeg.
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Godt å se at de fleste har det som oss da, mye gammelt og litt nytt.
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?For noen år siden kjøpte jeg 10 hvite badelaken, og 10 vanlige store håndklær og 5-6 gjestehåndklær og la de gamle utslitte og hullete i en "bruk og kast"-dunk. Sånne vi tar med på ferie og kaster når ferien er over, feks.
![]() |
#9 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg har håndklær både herfra og derfra. Noe jeg fikk med meg hjemmefra da jeg flytta for meg selv. Det er 16 år siden.
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Når jeg skal vaske dem: Altfor mange.
![]() |
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi har tørketrommel da, men jeg har en plan om å bli flinkere til å henge dem ute til tørk i vinden, for naturlig mykgjøring. :hater harde håndklær:
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Av og til tenker jeg at vi har alt for mange håndklær og at jeg skal kvitte meg med de som er gamle og ikke ser så fine ut lengre, men så kommer plutselig en spyrunde og vips så har man et vanvittig forbruk igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Jeg aner ikke. Og har ikke så voldsomt stor motivasjon for å finne det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?
Jeg kan egentlig ikke fordra tørketrommelmyke håndklær, så en tørketrommel hadde jeg nok bare brukt til kluter, sokker og truser likevel. Håndklær er ikke den verste vasken å henge opp - undertøy derimot. Gah.
Jeg også. Det er mye annet jeg må koordinere i forhold til både farger og stil før jeg gir meg i kast med håndklærne. Og pga interessen kan jeg trygt fastslå at da skjer det aldri.
![]() |
#15 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Det var ihvertfall rette dagen å spørre.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Letteste måten å fargekoordinere håndklærne på er å bare kjøpe hvite.
![]() |
#18 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Kjøpte nye hvite for noen år siden. 7 badehåndklær og 7 vanlige. Det holder fint. Har i tillegg noen til trening og 3 til kjøkkenet.
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange håndklær har dere?Vi hadde en helt stabel med håndklær, jeg har nylig kastet sikkert 15 stk om ikke enda mer.
![]() |
|
|