Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse på Fly London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 22:32   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Størrelse på Fly London

Jeg lurer på å kjøpe meg et par sko fra Fly London med kilehæl og er usikker på størrelsen. jeg er vel en 38,5, bør jeg da kjøpe 38 eller 39?

Gammel 25-05-11, 22:37   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Fly London

Jeg vil si de er bittelitt store i størrelsen. Så jeg ville gått for 38.

Har du et bilde forresten? Jeg har tidligere elsket FLy London, men har ikke sett noe kult i det siste (uten at jeg har lett veldig hardt).

Gammel 25-05-11, 23:19   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde? Den klassiske FP-modellen fra de siste sesongene er litt liten i størrelsen, vil jeg si.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 23:21   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et par som er ganske normale i størrelsen. Helt normal. Str 40.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 23:34   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en 36,5 og har ett par Fly-sko i 36 som passer fint, én modell (i et unevnelig antall utgaver ) i 37 som bare passer såvidt, og ett par i 37 som er en normal 37, dvs bittelitt for store. :hjelpsom:

Gammel 26-05-11, 00:22   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, lykke til med bestillingen. De var vonde å gå inn da, så jeg trodde jeg kanskje hadde kjøpt de for små. Men nå sitter de perfekt. Mine var boots, ikke småsko.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:27   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det er disse skoene:

Dette ble ikke enkelt, noen sier store, andre sier små...

Heldigvis kan man returnere hos brandos.

Gammel 26-05-11, 10:31   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den modellen er bittelitt små.

Akkurat den der var veldig fin. :vurderer:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:32   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

De der, ja, dem har jeg også. De er ganske normale i størrelsen - faktisk en del større enn varianten med samme lest, men rem rundt ankelen. (Jeg har tre par, så I would know. ) Da jeg kjøpte mine i denne modellen (i 37), hadde jeg faktisk en liten innleggssåle, mens ankelremvarianten i 37 bare passer med et nødskrik.

Du ligger midt mellom 38 og 39, ja - hm, den er ikke veldig enkel, altså. Jeg er en 36,5-37, og har altså 37 i disse. Når jeg prøver dem her på kontoret nå, vil jeg si at de passer akkurat - uten innleggssåle. Da holder jeg kanskje en liten knapp på 39 for din del.

Gammel 26-05-11, 10:33   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vanligvis 38.5, men kunne ikke hatt 38 i det paret. Jeg har normal til smal bredde på føttene mine.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:34   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Da tror jeg saken er grei: Svaret er 39.

Gammel 26-05-11, 10:38   #12
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Takk for god hjelp! Da skal jeg fyre avsted en bestilling.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.